Fart Delikatesy

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Potrzebowałam kupić warzywa...
Potrzebowałam kupić warzywa mrożone na obiad, w szczególności miałam ochotę na kalafior. Ale niestety nie było. Chciałam zamiast tego wziąć brokuły mrożone. Jednakże nigdzie nie mogłam znaleźć ceny tego produktu. Nie było przy nim cenówki. Zauważyłam, że w tym sklepie standardem jest nie podpisywanie produktów i nie informowanie klientów o cenie. Obok pojemnika z mrożonkami znajduje się co prawda czytnik cen, ale tego dnia po przysunięciu do niego produktu pojawiał się komunikat o uszkodzonym serwerze. Taka sytuacja także dzieje się w tym sklepie dosyć często. Żeby dowiedzieć się o cenę towaru, musiałam znaleźć pracownicę i ją o nią zapytać. Pani niestety jej nie znała. Powiedziała za to, że przecież mam obok czytnik. Odpowiedziałam, że nie działa. Pracownica po lekkim ociąganiu się wzięła towar i podeszła do kasy go sprawdzić. Niestety nie odpowiadała mi ta cena, towar był za drogi. Wyszłam więc ze sklepu, nie dokonując w nim żadnych zakupów.

Alex

18.04.2010

Placówka

Pruszcz Gdański, Krzemieniecka 2

Nie zgadzam się (25)

Fart Delikatesy

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Fart Delikatesy?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Potrzebowałam kupić warzywa...
Potrzebowałam kupić warzywa mrożone na obiad, w szczególności miałam ochotę na kalafior. Ale niestety nie było. Chciałam zamiast tego wziąć brokuły mrożone. Jednakże nigdzie nie mogłam znaleźć ceny tego produktu. Nie było przy nim cenówki. Zauważyłam, że w tym sklepie standardem jest nie podpisywanie produktów i nie informowanie klientów o cenie. Obok pojemnika z mrożonkami znajduje się co prawda czytnik cen, ale tego dnia po przysunięciu do niego produktu pojawiał się komunikat o uszkodzonym serwerze. Taka sytuacja także dzieje się w tym sklepie dosyć często. Żeby dowiedzieć się o cenę towaru, musiałam znaleźć pracownicę i ją o nią zapytać. Pani niestety jej nie znała. Powiedziała za to, że przecież mam obok czytnik. Odpowiedziałam, że nie działa. Pracownica po lekkim ociąganiu się wzięła towar i podeszła do kasy go sprawdzić. Niestety nie odpowiadała mi ta cena, towar był za drogi. Wyszłam więc ze sklepu, nie dokonując w nim żadnych zakupów.