Opinia użytkownika: Alex
Dotycząca firmy: Fart Delikatesy
Treść opinii: Potrzebowałam kupić warzywa mrożone na obiad, w szczególności miałam ochotę na kalafior. Ale niestety nie było. Chciałam zamiast tego wziąć brokuły mrożone. Jednakże nigdzie nie mogłam znaleźć ceny tego produktu. Nie było przy nim cenówki. Zauważyłam, że w tym sklepie standardem jest nie podpisywanie produktów i nie informowanie klientów o cenie. Obok pojemnika z mrożonkami znajduje się co prawda czytnik cen, ale tego dnia po przysunięciu do niego produktu pojawiał się komunikat o uszkodzonym serwerze. Taka sytuacja także dzieje się w tym sklepie dosyć często. Żeby dowiedzieć się o cenę towaru, musiałam znaleźć pracownicę i ją o nią zapytać. Pani niestety jej nie znała. Powiedziała za to, że przecież mam obok czytnik. Odpowiedziałam, że nie działa. Pracownica po lekkim ociąganiu się wzięła towar i podeszła do kasy go sprawdzić. Niestety nie odpowiadała mi ta cena, towar był za drogi. Wyszłam więc ze sklepu, nie dokonując w nim żadnych zakupów.