SKLEP MOTORYZACYJNY

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Udałam sie do...
Udałam sie do sklepu motoryzacyjnego po konkretną część do samochodu. Gdy weszłam do sklepu sprzedawca siedział przy biurku i przeglądał strony internetowe profilu naszej -klasy, rzucilo mi sie to w oczy, ponieważ monitor był w pełni widoczny przez kupującego co nie powinno miec miejcsa w takiej instytucji. Zadałam zapytanie o częścktóą jestm zainteresowana, sprzedawca odpowiedział krótko że nie mam jej i dalej zacząl przeglądć portal internetowy. Jestem zbulwersowana tą sytuacją, ponieważ mogł podczas rozmowy zamknąc tą stronę internetową, abym nie widziałam jakiego typu treści przegląda. Nie zainteresował się wcale sprzedażą, mógłby chociazby zaproponować czy pilnie potrzebuję tą cześć, czy moze mógłby mi ją zamówić. Nic w tym kierunku nie zrobił więc ja wyszła ze sklepu bardzo niezadowolona. Sprzedawca nie był zainteresowany sprzedażą, odniosłam wrażenie jakbym mu przeszkadzała w ważnym dla niego momencie.Więc z takimi odczuciami udałam się do konkurencji, która zajeła sie moją osobą i postanowiła sprowadzić mi tą cześć.

BARBARA_437

30.03.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (24)

SKLEP MOTORYZACYJNY

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż SKLEP MOTORYZACYJNY?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Udałam sie do...
Udałam sie do sklepu motoryzacyjnego po konkretną część do samochodu. Gdy weszłam do sklepu sprzedawca siedział przy biurku i przeglądał strony internetowe profilu naszej -klasy, rzucilo mi sie to w oczy, ponieważ monitor był w pełni widoczny przez kupującego co nie powinno miec miejcsa w takiej instytucji. Zadałam zapytanie o częścktóą jestm zainteresowana, sprzedawca odpowiedział krótko że nie mam jej i dalej zacząl przeglądć portal internetowy. Jestem zbulwersowana tą sytuacją, ponieważ mogł podczas rozmowy zamknąc tą stronę internetową, abym nie widziałam jakiego typu treści przegląda. Nie zainteresował się wcale sprzedażą, mógłby chociazby zaproponować czy pilnie potrzebuję tą cześć, czy moze mógłby mi ją zamówić. Nic w tym kierunku nie zrobił więc ja wyszła ze sklepu bardzo niezadowolona. Sprzedawca nie był zainteresowany sprzedażą, odniosłam wrażenie jakbym mu przeszkadzała w ważnym dla niego momencie.Więc z takimi odczuciami udałam się do konkurencji, która zajeła sie moją osobą i postanowiła sprowadzić mi tą cześć.