Opinia użytkownika: BARBARA_437
Dotycząca firmy: SKLEP MOTORYZACYJNY
Treść opinii: Udałam sie do sklepu motoryzacyjnego po konkretną część do samochodu. Gdy weszłam do sklepu sprzedawca siedział przy biurku i przeglądał strony internetowe profilu naszej -klasy, rzucilo mi sie to w oczy, ponieważ monitor był w pełni widoczny przez kupującego co nie powinno miec miejcsa w takiej instytucji. Zadałam zapytanie o częścktóą jestm zainteresowana, sprzedawca odpowiedział krótko że nie mam jej i dalej zacząl przeglądć portal internetowy. Jestem zbulwersowana tą sytuacją, ponieważ mogł podczas rozmowy zamknąc tą stronę internetową, abym nie widziałam jakiego typu treści przegląda. Nie zainteresował się wcale sprzedażą, mógłby chociazby zaproponować czy pilnie potrzebuję tą cześć, czy moze mógłby mi ją zamówić. Nic w tym kierunku nie zrobił więc ja wyszła ze sklepu bardzo niezadowolona. Sprzedawca nie był zainteresowany sprzedażą, odniosłam wrażenie jakbym mu przeszkadzała w ważnym dla niego momencie.Więc z takimi odczuciami udałam się do konkurencji, która zajeła sie moją osobą i postanowiła sprowadzić mi tą cześć.