Jakiś czas temu (miesiąc) zawiadomiłam w/w sklep, że uszkodzeniu uległ wózek typu parasolka- pękła guma pełniąca rolę podnóżka. Okazało się, że jest to uszkodzenie nie podlegające reklamacji. Właścicielka zaproponowała pomoc, że załatwi u producenta nowy podnóżek. trwało to dość długo, bo ponad miesiąc. Odwiedziłam sklep kilka razy, dzwoniłam. Pani przepraszała, że to tak długo trwa, obiecywała, że producent na pewno go wyśle, bo obiecał. No i dotrzymała słowa, trwało to dobry miesiąc jak wspomniałam powyżej, ale jestem wdzięczna tej Pani za zaangażowanie i bezinteresowną pomoc. Od dziś mamy długo wyczekiwany element!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.