P4

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W dniu 3/12/2008...
W dniu 3/12/2008 skontaktowałem się z operatorem call center firmy P4 - operatora PLAY, celem zgłoszenia problemu technicznego z telefonem. Ogólnie rzecz biorąc, konsultant, z którym miałem przyjemność się połączyć był uprzejmy, natomiast dało się odczuć kilka mankamentów jakości obsługi. Konsultant co prawda doprowadził do finalizacji rozmowy i wysłał zgłoszenie, co zakończyło się satysfakcją klienta, tj. moją, natomiast to o czym warto wspomnieć, to konsultant, z którym rozmawiałem mimo uprzejmości dał odczuć swoje zmęczenie, niechęć rozmowy, oraz w pewnym sensie rozkojarzenie. Musiałem powtarzać kilka razy to, co mówię, konsultant gubił się w odpowiedziach. Nie jest to mój pierwszy kontakt w tej sprawie do call center tego operatora. Każda rozmowa przebiega w różny sposób. Tą rozmowę oceniam na +3, gdyż jakość mogłaby zostać lekko dopracowana.

Maciej_98

07.12.2008

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (22)

P4

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż P4?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W dniu 3/12/2008...
W dniu 3/12/2008 skontaktowałem się z operatorem call center firmy P4 - operatora PLAY, celem zgłoszenia problemu technicznego z telefonem. Ogólnie rzecz biorąc, konsultant, z którym miałem przyjemność się połączyć był uprzejmy, natomiast dało się odczuć kilka mankamentów jakości obsługi. Konsultant co prawda doprowadził do finalizacji rozmowy i wysłał zgłoszenie, co zakończyło się satysfakcją klienta, tj. moją, natomiast to o czym warto wspomnieć, to konsultant, z którym rozmawiałem mimo uprzejmości dał odczuć swoje zmęczenie, niechęć rozmowy, oraz w pewnym sensie rozkojarzenie. Musiałem powtarzać kilka razy to, co mówię, konsultant gubił się w odpowiedziach. Nie jest to mój pierwszy kontakt w tej sprawie do call center tego operatora. Każda rozmowa przebiega w różny sposób. Tą rozmowę oceniam na +3, gdyż jakość mogłaby zostać lekko dopracowana.