W dniu 3/12/2008 skontaktowałem się z operatorem call center firmy P4 - operatora PLAY, celem zgłoszenia problemu technicznego z telefonem. Ogólnie rzecz biorąc, konsultant, z którym miałem przyjemność się połączyć był uprzejmy, natomiast dało się odczuć kilka mankamentów jakości obsługi. Konsultant co prawda doprowadził do finalizacji rozmowy i wysłał zgłoszenie, co zakończyło się satysfakcją klienta, tj. moją, natomiast to o czym warto wspomnieć, to konsultant, z którym rozmawiałem mimo uprzejmości dał odczuć swoje zmęczenie, niechęć rozmowy, oraz w pewnym sensie rozkojarzenie. Musiałem powtarzać kilka razy to, co mówię, konsultant gubił się w odpowiedziach. Nie jest to mój pierwszy kontakt w tej sprawie do call center tego operatora. Każda rozmowa przebiega w różny sposób. Tą rozmowę oceniam na +3, gdyż jakość mogłaby zostać lekko dopracowana.
W dniu 3/12/2008 skontaktowałem się z operatorem call center firmy P4 - operatora PLAY, celem zgłoszenia problemu technicznego z telefonem. Ogólnie rzecz biorąc, konsultant, z którym miałem przyjemność się połączyć był uprzejmy, natomiast dało się odczuć kilka mankamentów jakości obsługi. Konsultant co prawda doprowadził do finalizacji rozmowy i wysłał zgłoszenie, co zakończyło się satysfakcją klienta, tj. moją, natomiast to o czym warto wspomnieć, to konsultant, z którym rozmawiałem mimo uprzejmości dał odczuć swoje zmęczenie, niechęć rozmowy, oraz w pewnym sensie rozkojarzenie. Musiałem powtarzać kilka razy to, co mówię, konsultant gubił się w odpowiedziach. Nie jest to mój pierwszy kontakt w tej sprawie do call center tego operatora. Każda rozmowa przebiega w różny sposób. Tą rozmowę oceniam na +3, gdyż jakość mogłaby zostać lekko dopracowana.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.