Hawełka

(1.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

1. Stolik z...
1. Stolik z rezerwacją czekał na Gości. 2. Wystrój wnętrza adekwatny do pory roku, nastrojowy, delikatna muzyka sączyła się z głośników. 3. Obowiązkowa szatnia z bardzo miłym pracownikiem. 4. Podczas zamawiania - miłe interakcje z Kelnerem - ten ostatni wyczerpująco odpowiadał na wszystkie pytania i wątpliwości. 5.Zamawiane potrawy podane na czas. 6.W zakąsce Przyjaciółki - śliwki z boczkiem i sałatą - znajdowała się mała gąsienica... 7. Na te obiekcje, Kelner bardzo przepraszał i wyjaśnił, iż jest to kwestia praktykantów, którzy niedokładnie umyli sałatę... 8.Pozostałe posiłki były znakomite. 9.Podczas finalizacji - rachunku - nie pozostawiliśmy napiwku z uwagi na gąsienicę. 10. Gdy już zbieraliśmy się do szatni po okrycia, Kelner, który wziął spodeczek z zapłaconym rachunkiem, podszedł do nas i zapytał dość natarczywie "Czy nie są Państwo zadowoleni z usługi...?" 11. Każde z nas zrozumiało tą aluzję jako odniesienie do braku pozostawienia napiwku.

zarejestrowany-uzytkownik

27.11.2008

Placówka

Kraków, Rynek Główny

Nie zgadzam się (28)

Hawełka

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hawełka?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

1. Stolik z...
1. Stolik z rezerwacją czekał na Gości. 2. Wystrój wnętrza adekwatny do pory roku, nastrojowy, delikatna muzyka sączyła się z głośników. 3. Obowiązkowa szatnia z bardzo miłym pracownikiem. 4. Podczas zamawiania - miłe interakcje z Kelnerem - ten ostatni wyczerpująco odpowiadał na wszystkie pytania i wątpliwości. 5.Zamawiane potrawy podane na czas. 6.W zakąsce Przyjaciółki - śliwki z boczkiem i sałatą - znajdowała się mała gąsienica... 7. Na te obiekcje, Kelner bardzo przepraszał i wyjaśnił, iż jest to kwestia praktykantów, którzy niedokładnie umyli sałatę... 8.Pozostałe posiłki były znakomite. 9.Podczas finalizacji - rachunku - nie pozostawiliśmy napiwku z uwagi na gąsienicę. 10. Gdy już zbieraliśmy się do szatni po okrycia, Kelner, który wziął spodeczek z zapłaconym rachunkiem, podszedł do nas i zapytał dość natarczywie "Czy nie są Państwo zadowoleni z usługi...?" 11. Każde z nas zrozumiało tą aluzję jako odniesienie do braku pozostawienia napiwku.