Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Hawełka
Treść opinii: 1. Stolik z rezerwacją czekał na Gości. 2. Wystrój wnętrza adekwatny do pory roku, nastrojowy, delikatna muzyka sączyła się z głośników. 3. Obowiązkowa szatnia z bardzo miłym pracownikiem. 4. Podczas zamawiania - miłe interakcje z Kelnerem - ten ostatni wyczerpująco odpowiadał na wszystkie pytania i wątpliwości. 5.Zamawiane potrawy podane na czas. 6.W zakąsce Przyjaciółki - śliwki z boczkiem i sałatą - znajdowała się mała gąsienica... 7. Na te obiekcje, Kelner bardzo przepraszał i wyjaśnił, iż jest to kwestia praktykantów, którzy niedokładnie umyli sałatę... 8.Pozostałe posiłki były znakomite. 9.Podczas finalizacji - rachunku - nie pozostawiliśmy napiwku z uwagi na gąsienicę. 10. Gdy już zbieraliśmy się do szatni po okrycia, Kelner, który wziął spodeczek z zapłaconym rachunkiem, podszedł do nas i zapytał dość natarczywie "Czy nie są Państwo zadowoleni z usługi...?" 11. Każde z nas zrozumiało tą aluzję jako odniesienie do braku pozostawienia napiwku.