Mazowiecki Dom Handlowy Cora

(1.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Wizytowałam ostatnio sklep...
Wizytowałam ostatnio sklep odzieżowy. Zamierzałam tam kupić kurtkę męską. Pomimo, iż 3 poziomy były dobrze zaopatrzone to cechą wspólną był PRL-owski sposób podejścia do klienta. Oto moje wnioski: - totalny brak zainteresowania klientem, bez względu na jego sposób ubrania - brak uśmiechu, pomocy, komunikacji - strój dowolny, brak identyfikatora - okazywanie przez sprzedawcę zniecierpliwienia - duży asortyment lecz niewielki wybór rozmiarów - brak zgodności cen, gdyż model wybrany miał inna cenę niż rzeczywista (tym razem niższą!) - brak widocznego oznaczenia wyprzedaży (towar wisiał pomiędzy innymi) - brak kompetencji personelu - bałagan w "rozmiarówce" (problem sprawdzenia, czy dany numer istnieje) - zdecydowana dezaprobata i poirytowanie sprzedawcy w przypadku chęci porównania asortymentu z konkurencją - lustra, przebieralnie, podłoga - czyste - wystawa nie przyciąga wzroku, brak cen, szyby brudne - brak umiejętności posługiwania się bezprzewodowym portem płatniczym, a zarazem sugerowanie zapłaty inną kartą lub gotówka - pomimo bliskości sklepu brak chęci powrotu.

zarejestrowany-uzytkownik

24.09.2008

Placówka

Warszawa, Terespolska 4

Nie zgadzam się (23)

Mazowiecki Dom Handlowy Cora

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Mazowiecki Dom Handlowy Cora?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wizytowałam ostatnio sklep...
Wizytowałam ostatnio sklep odzieżowy. Zamierzałam tam kupić kurtkę męską. Pomimo, iż 3 poziomy były dobrze zaopatrzone to cechą wspólną był PRL-owski sposób podejścia do klienta. Oto moje wnioski: - totalny brak zainteresowania klientem, bez względu na jego sposób ubrania - brak uśmiechu, pomocy, komunikacji - strój dowolny, brak identyfikatora - okazywanie przez sprzedawcę zniecierpliwienia - duży asortyment lecz niewielki wybór rozmiarów - brak zgodności cen, gdyż model wybrany miał inna cenę niż rzeczywista (tym razem niższą!) - brak widocznego oznaczenia wyprzedaży (towar wisiał pomiędzy innymi) - brak kompetencji personelu - bałagan w "rozmiarówce" (problem sprawdzenia, czy dany numer istnieje) - zdecydowana dezaprobata i poirytowanie sprzedawcy w przypadku chęci porównania asortymentu z konkurencją - lustra, przebieralnie, podłoga - czyste - wystawa nie przyciąga wzroku, brak cen, szyby brudne - brak umiejętności posługiwania się bezprzewodowym portem płatniczym, a zarazem sugerowanie zapłaty inną kartą lub gotówka - pomimo bliskości sklepu brak chęci powrotu.