Wizytowałam ostatnio sklep odzieżowy. Zamierzałam tam kupić kurtkę męską. Pomimo, iż 3 poziomy były dobrze zaopatrzone to cechą wspólną był PRL-owski sposób podejścia do klienta. Oto moje wnioski:
- totalny brak zainteresowania klientem, bez względu na jego sposób ubrania
- brak uśmiechu, pomocy, komunikacji
- strój dowolny, brak identyfikatora
- okazywanie przez sprzedawcę zniecierpliwienia
- duży asortyment lecz niewielki wybór rozmiarów
- brak zgodności cen, gdyż model wybrany miał inna cenę niż rzeczywista (tym razem niższą!)
- brak widocznego oznaczenia wyprzedaży (towar wisiał pomiędzy innymi)
- brak kompetencji personelu
- bałagan w "rozmiarówce" (problem sprawdzenia, czy dany numer istnieje)
- zdecydowana dezaprobata i poirytowanie sprzedawcy w przypadku chęci porównania asortymentu z konkurencją
- lustra, przebieralnie, podłoga - czyste
- wystawa nie przyciąga wzroku, brak cen, szyby brudne
- brak umiejętności posługiwania się bezprzewodowym portem płatniczym, a zarazem sugerowanie zapłaty inną kartą lub gotówka - pomimo bliskości sklepu brak chęci powrotu.
Wizytowałam ostatnio sklep odzieżowy. Zamierzałam tam kupić kurtkę męską. Pomimo, iż 3 poziomy były dobrze zaopatrzone to cechą wspólną był PRL-owski sposób podejścia do klienta. Oto moje wnioski:
- totalny brak zainteresowania klientem, bez względu na jego sposób ubrania
- brak uśmiechu, pomocy, komunikacji
- strój dowolny, brak identyfikatora
- okazywanie przez sprzedawcę zniecierpliwienia
- duży asortyment lecz niewielki wybór rozmiarów
- brak zgodności cen, gdyż model wybrany miał inna cenę niż rzeczywista (tym razem niższą!)
- brak widocznego oznaczenia wyprzedaży (towar wisiał pomiędzy innymi)
- brak kompetencji personelu
- bałagan w "rozmiarówce" (problem sprawdzenia, czy dany numer istnieje)
- zdecydowana dezaprobata i poirytowanie sprzedawcy w przypadku chęci porównania asortymentu z konkurencją
- lustra, przebieralnie, podłoga - czyste
- wystawa nie przyciąga wzroku, brak cen, szyby brudne
- brak umiejętności posługiwania się bezprzewodowym portem płatniczym, a zarazem sugerowanie zapłaty inną kartą lub gotówka - pomimo bliskości sklepu brak chęci powrotu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.