Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Mazowiecki Dom Handlowy Cora
Treść opinii: Wizytowałam ostatnio sklep odzieżowy. Zamierzałam tam kupić kurtkę męską. Pomimo, iż 3 poziomy były dobrze zaopatrzone to cechą wspólną był PRL-owski sposób podejścia do klienta. Oto moje wnioski: - totalny brak zainteresowania klientem, bez względu na jego sposób ubrania - brak uśmiechu, pomocy, komunikacji - strój dowolny, brak identyfikatora - okazywanie przez sprzedawcę zniecierpliwienia - duży asortyment lecz niewielki wybór rozmiarów - brak zgodności cen, gdyż model wybrany miał inna cenę niż rzeczywista (tym razem niższą!) - brak widocznego oznaczenia wyprzedaży (towar wisiał pomiędzy innymi) - brak kompetencji personelu - bałagan w "rozmiarówce" (problem sprawdzenia, czy dany numer istnieje) - zdecydowana dezaprobata i poirytowanie sprzedawcy w przypadku chęci porównania asortymentu z konkurencją - lustra, przebieralnie, podłoga - czyste - wystawa nie przyciąga wzroku, brak cen, szyby brudne - brak umiejętności posługiwania się bezprzewodowym portem płatniczym, a zarazem sugerowanie zapłaty inną kartą lub gotówka - pomimo bliskości sklepu brak chęci powrotu.