Najpierw zadzwoniłam do Biblioteki, aby dowiedzieć się, czy mam jakieś książki na koncie, a jeśli tak to jakie. Pani poprosiła mnie o numer karty bibliotecznej i podała mi 3 tytuły książek wraz z kwotą do zapłaty za nieterminowe oddanie ich. Jeszcze telefonicznie poprosiłam o przedłużenie ich o 2 tygodnie. Powiedziała także, które z zarezerwowanych przeze mnie książek są już dla mnie odłożone.
Książki znalazłam w domu i jeszcze tego samego dnia zwróciłam je do biblioteki, zapłaciłam karę i dostałam potwierdzenie wpłaty.
Następnie pomogła mi znaleźć na półce książkę, która mnie interesowała i zarezerwowała następne pozycje, aby po zwrocie przez czytelnika czekały na mnie na półce.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.