Tares Motor

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Firma Tares Motor...
Firma Tares Motor jest salonem firmowym Ford-a. Obok sprzedaży samochodów prowadzi usługi w zakresie serwisu. I to właśnie działalność serwisu podlegała obserwacji i ocenie. Umówienie wizyty w serwisie przebiegło ze zrozumieniem istoty usterki i potrzeby szybkiej naprawy. Dowodem na odpowiednie potraktowanie klienta było zarezerwowanie samochodu zastępczego.W sposób dokładny i merytoryczny została omówiona usterka, zaproponowany sposób naprawy, przedstawiony wstępny kosztorys. Naprawa wiązała się ze sprowadzeniem części zamiennej z Niemiec jednak termin naprawy, mimo to, wyznaczono na 48 godzin. W ciągu naprawy informowany bylem telefonicznie o jej przebiegu i zakończeniu wraz z podaniem sumy faktury. I tu ciekawostka - wartość była niższa niż proponowana w kosztorysie. Na wymienioną część i naprawę udzielono dwuletniej gwarancji. Personel serwisu nie stwarzał przeszkód z tego powód, iż odbiór samochodu ( z mojej winy ) odbył się kilka godzin później niż godzina umówiona. Jakość obsługi pracowników serwisu nienaganna. Zdecydowanie polecam.

Troglodytes

21.02.2013

Placówka

Tarnobrzeg, Sienkiewicza 135

Nie zgadzam się (0)

Tares Motor

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Tares Motor?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Firma Tares Motor...
Firma Tares Motor jest salonem firmowym Ford-a. Obok sprzedaży samochodów prowadzi usługi w zakresie serwisu. I to właśnie działalność serwisu podlegała obserwacji i ocenie. Umówienie wizyty w serwisie przebiegło ze zrozumieniem istoty usterki i potrzeby szybkiej naprawy. Dowodem na odpowiednie potraktowanie klienta było zarezerwowanie samochodu zastępczego.W sposób dokładny i merytoryczny została omówiona usterka, zaproponowany sposób naprawy, przedstawiony wstępny kosztorys. Naprawa wiązała się ze sprowadzeniem części zamiennej z Niemiec jednak termin naprawy, mimo to, wyznaczono na 48 godzin. W ciągu naprawy informowany bylem telefonicznie o jej przebiegu i zakończeniu wraz z podaniem sumy faktury. I tu ciekawostka - wartość była niższa niż proponowana w kosztorysie. Na wymienioną część i naprawę udzielono dwuletniej gwarancji. Personel serwisu nie stwarzał przeszkód z tego powód, iż odbiór samochodu ( z mojej winy ) odbył się kilka godzin później niż godzina umówiona. Jakość obsługi pracowników serwisu nienaganna. Zdecydowanie polecam.