CARSERWIS

(0.62)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (12 z 20)

Ostrzeżenie dla...
Ostrzeżenie dla właścicieli Giuli z Warszawy i okolic mając kupiony nowy akumulator , zaryzykowałem usługę jego wymiany w CARSERWIS na Połczyńskiej. Tylko to i aż to. Lekkomyślnie sądziłem, że firma która sprzedaje i serwisuje, między innymi i Giulie, poradzi sobie z tą , niezbyt zresztą skomplikowaną procedurą. Po godzinie i zapłaceniu ponad trzystu zł dostałem auto z migającym licznikiem przebiegu i nie działającymi multimediami i wyświetlaczem. Były nieudolne próby naprawy a później stwierdzenie , a czy w ogóle miał Pan działające multimedia ? Czułem się, jakbym przyszedł po przysłowiowy płaszcz … Patrząc na ten twór, obecnie nazywany CARSERWIS, widziałem najgorsze wydanie Polmozbytu… Szybko wyjechałem stamtąd i na drugi dzień Michał, kolega elektronik z grupy Alfa Romeo, po godzinie intensywnej pracy przywrócił moją Giulię do właściwych ustawień i oczywiście uruchomił zablokowane multimedia, od czasu do czasu łapiąc się za głowę co ci tzw. ”fachowcy” z Carserwisu nawyprawiali. Jak widać, nie ma tak prostych usług których nie można zepsuć.

niezalogowany-uzytkownik

31.03.2022

Placówka

Warszawa, Połczyńska 33

Nie zgadzam się (0)
Do serwisu trawiłem...
Do serwisu trawiłem by usunąć szkodę zderzaka. Szoka prosta w usunięciu zarysowany zderzak i ruchomy. Szkoda wymagała lakierowania zderzaka i wymiany zaczepów by zderzak nie chodził. Naprawa szkody powinna trwać 3-4 dni. Trwała prawie miesiąc i trwała by dalej. Po przyjęciu do naprawy samochodu Pan udowadniał mi cały czas, że zderzak ma się ruszać, gdy zrezygnowałem z naprawy w carseerwis nie mogłem już odebrać samochodu nie chciano mi go wydać jak nie zapłacę za naprawę, która nie została naprawiona. Po miesiącu przetrzymywania samochodu przez carserwis samochód oddano mi, ale musiałem uregulować kwotę za naprawę, która nie została wykonana. Obecnie poruszam się samochodem ze zderzakiem wyjętym z zaczepów jak coś się stanie odpowiadać będzie carserwis. Dodam jeszcze, że obsługa klienta zerowa wyzwiska w stosunku do klienta przez Pana maila z sugerowaniem nieprawdy. Proszę uważnie przeczytać i naprawdę się zastanowić przed oddaniem tam samochodu. ( dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Niezweryfikowany Klient_yfwY

03.06.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie do serwisu trafiłem po eksplozji silnika podczas jazdy na autostradzie. Pomijam fakt, pytania które padło na samym początku po odholowaniu do nich auta - czy jestem pewien że chcę u nich zostawić auto. Samochód stał w serwisie przez 51 dni (problem z częściami zamiennymi). Dziś myślałem, że moim problemom nadszedł kres - dzień odbioru samochodu. Po przejechaniu kilku kilometrów jakie dzieliły mnie pomiędzy serwisem a miejscem pracy pokusiło mnie o zweryfikowanie pracy serwisu - zajrzałem pod maskę. Moim oczom ukazała się okrutnie brudna komora silnika z wypucowanym silnikiem (nowa jednostka). Komora nie została kompletnie ruszona - błąd ludzki. Jedyne co usłyszałem to - Przepraszam. Zaproszono mnie po raz kolejny do serwisu na mycie komory i poświęcenie znowu czasu na załatwianie tematu, który według mojej opinii już dawno powinien nie mieć miejsca. Stanowczo odradzam. Nigdy więcej ani jedna złotówka nie zostanie przeze mnie wydana w tym miejscu (a serwisowałem tam swoje dwa kolejne samochody przez okres prawie 8 lat). Z początku było super potem z biegiem lat jakość i standard obsługi znacząco się obniżył a teraz wydaje mi się, że szoruje po dnie.

Niezweryfikowany Klient_YJAm

20.05.2021

Placówka

Warszawa, Połczyńska 33

Nie zgadzam się (0)
Witam, podzielam wcześniejsze...
Witam, podzielam wcześniejsze opinie. Serwis zszedł już na głębsze dno. Aby się przekonać wystarczy zakupić u nich samochód i zacząć serwisować. Zawał murowany.

Klient_ExJv

10.03.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Serdecznie odradzam nie...
Serdecznie odradzam nie tylko kupno, ale i kontakt z tym salonem. Przez tydzień nikt nie skontaktował się ze mną mimo dwukrotnej prośby telefonicznej z mej strony, by przysłano mi ofertę na zakup Kia Picanto z automatyczną skrzynią biegów. Informacje ze strony salonu znałam, w ofercie był stary i nowy model. Dwukrotnie otrzymałam zapewnienie, że sprawa będzie przekazana do właściwej osoby, która skontaktuje się ze mną. Odbierający telefon - pierwszy to miła osoba płci żeńskiej, drugi po 5 dniach mężczyzna - byli bardzo obiecująco sympatyczni. Ponieważ jednak nikt nie zadzwonił, po tygodniu bezowocnego czekania pojechałam do salonu na Połczyńskiej, by osobiście zasięgnąć informacji. Pan, do którego podeszłam, na wstępie oznajmił mi, że jest na urlopie (wyrazy współczucia), a mimo to pracuje. Na moje zapytanie, czy firmie nie zależy na sprzedaniu kolejnego samochodu usłyszałam, że sprzedaje się bardzo dużo aut Kia i nie ma z tym problemu. Na dowód tego pan jeszcze raz powtórzył, że jest na urlopie a pracuje. Zdecydował się jednak łaskawie mnie wysłuchać. I tu niespodzianka, dowiedziałam się mianowicie, że ani poprzedniej wersji nie uda mi się kupić, ani nowej. Przyczyna prozaiczna, po prostu ani tej ani tej nie ma, bo jednej już nie ma ,a drugiej jeszcze nie ma. Mimo prezentacji obu na stronie internetowej z cennikiem włącznie. Mało mnie interesuje, kto tu zawinił, że nikt nie odpowiedział na moje zapytania telefoniczne. Najistotniejsze jednak było dla tego pana, kto zawinił. Mnie nie interesowały rozliczenia wewnątrz firmy z winowajcą, Oczekiwałam zwykłego "przepraszam", ale nie usłyszałam tego prostego zwrotu. A może wystarczyłby jeden telefon wykonany do mnie z informacją, że wybrany przeze mnie model nie jest aktualnie w sprzedaży? Wtedy nie zawracałabym głowy temu panu na urlopie...

Klient_rmhv

25.08.2020

Placówka

Warszawa, Połczyńska 33

Nie zgadzam się (0)
Auto po naprawie...
Auto po naprawie blacharsko-lakierniczej zostało wydane bez tabliczki z numerem Vin pojazdu. Tabliczka została wycięta podczas naprawy. Mija już prawie 7 m-c a tabliczki (rzekomo zamówionej) nadal nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. Serwis zamiast zakończyć sprawę do końca umywa ręce i odsyła do urzędu komunikacji.

Niezweryfikowany Klient_8RWk

22.05.2020

Placówka

Warszawa, ul. Łopuszańska 22

Nie zgadzam się (0)
Niestety, jakość usług...
Niestety, jakość usług spadła skandalicznie. Serwisuję auto od 7 lat. Nowi pracownicy , nieprzyjemni . Oddałem samochód na wymianę kół z wyważaniem. Samochód zostal wydany z brudnymi felgami i koła nie były w ogóle wyważone !!! Zaufałem ale stwierdzilem to już podczas wyjazdu. Po powrocie w zakladzie wulkanizacji cała prawda wyszła na jaw. Zagrażało to mojemu bezpieczeństwu. Żadnego nadzoru na jakością usług. Zmieniam serwis.

Niezweryfikowany Klient_3Um0

30.04.2019

Placówka

Warszawa, Połczyńska 33

Nie zgadzam się (0)
Witam. Pierwszy raz spotkałem...
Witam. Pierwszy raz spotkałem się z aż tak złą obsługą serwisu i to autoryzowanego. Carserwis Sp. z o.o., Warszawa, Łopuszańska 22, bo o ten salon chodzi, czwarty dzień prowadzi naprawę gwarancyjną auta Jeep Grand Cherokee. Cztery dni temu, przy dużej prędkości, nagle coś walnęło i auto zgasło. Dotoczyłem się na pobocze (jakaś mini zatoczka) i wezwałem pomoc drogową. Auto ma napęd 4x4, a koła po zatrzymaniu się zablokowały. Nie dało się przełączyć skrzyni na neutral ani nie działał przycisk „N”. Ostatecznie człowiek z holownika wciągnął auto na rolkach. Auto zostało odholowane do Carserwis na Łopuszańską. W serwisie są 3 stanowiska: KIA, Lancia i Jeep. Biurka są oddalone od siebie może metr i nie ma żadnych przegród rozdzielających je. W salonie byli tylko pojedynczy Klienci. Za biurkiem KIA był serwisant, który kogoś obsługiwał. Za biurkiem Lancia też ktoś był, ale nikogo nie obsługiwał. Za biurkiem Jeep nikogo nie było. Podszedłem do biurka Jeep i czekałem aż ktoś się pojawi (oczywiście wcześniej dzwoniłem informując że zhołdujemy auto). Po minimum 10 min zapytałem Pana z Lancia czy może poprosić kolegę bo na zewnątrz stoi auto na lawecie i trochę blokuje dojazd. Odpowiedź: „Kolegów już dawno nie ma” i tyle. No to pytam to co mam z tym autem zrobić. Pan na to, że prosi aby zgłosić się do biurka obok do kolegi z KIA. Zważcie, ze mogłem tak stać i godzinę i panowie obok mieli to w poważaniu, a jak już się zorientowali to i tka wskazano mi jedyną zajętą osobę. No ale nic czekam. W końcu serwisant z KIA się zwolnił zatem tłumacze mu, ze mam auto na holowniku i trzeba je gdzieś zostawić. Na co serwisant: „Wstawi Pan je tam za budynkiem gdzieś”. Myślę sobie serio? Sam mam zarządzać ich placem? No ale nic tłumaczę Panu, ze auto waży blisko 2,5 tony ma zablokowane koła i będą mieli problem aby je przestawić na podnośnik, więc może znajdzie jakieś optymalne dla nich miejsce. Okazało się, że ta uprzejmość chyba była zbędna bo odpowiedź była taka sama „Niech pan ustawi za budynkiem”. To już była przesada, więc jasno zakomunikowałem, ze nie będę ingerował w to gdzie ma auto być zdjęte. Obrażony Pan z KIA poszedł i wskazał holującemu miejsce. Potem wypisał złe zlecenie, które musiał zmienić, ale to już tylko jako ciekawostka piszę jakie posiadał kompetencje. Najlepsze zaczęło się dalej. Ponieważ następnego dnia nikt nie zadzwonił, koło 17tej zadzwoniłem sam dowiedzieć się co z autem. Dowiedziałem się, ze najpierw panowie muszą naładować akumulator. Zapytałem czy objawy nie sugerują by niezależnie wziąć inny akumulator i sprawdzić silnik. Dostałem informację, że taka jest procedura i najpierw będą 8 godzin ładować akumulator. No nic dzwonię następnego dnia rano (minęło przecież 8 godzin). Dostaję informację, że nic nie wiadomo bo to robiła inna zmiana i dopiero po południu ktoś sprawdzi. No nic dzwonię po południu. Pan stwierdził, ze akumulator jest zepsuty bo się nie naładował i trzeba wymienić. Mówię trudno proszę wymieniać (oczywiście nie obejmuje tego gwarancja), niemniej pytam ale co z autem? Odpowiedz serwisu rozbrajająca „Będziemy wiedzieć jak przyjdzie nowy akumulator i go podłączymy” dopiero wtedy podejmiemy dalsze czynności. Dziś mamy czwarty dzień i nadal nic nie wiadomo, bo serwis przerosła kwestia akumulatora. Sami oceńcie czy chcecie w tym warsztacie zostawić jakiekolwiek auto. Ja na pewno więcej tego nie zrobię.

Niezweryfikowany Klient_u3uD

11.04.2019

Placówka

Warszawa, ul. Łopuszańska 22

Nie zgadzam się (1)
samochód wstawiony do...
samochód wstawiony do serwisu -po 4 dniach zamawiają cześć znajdująca się w magazynie 35 km dalej. Po 4 dniach dalszych nadal pojazd czeka. Naprawa trwająca max 3 dni realizowana jest już 9 dzień. Pojazd soi i czeka a właściciel cóż serwis ma go gdzieś norma

Niezweryfikowany Klient_WY0d

18.02.2019

Placówka

Warszawa, Połczyńska 33

Nie zgadzam się (0)
Najpierw jak zakupiłem...
Najpierw jak zakupiłem nowego fiata ducato 2.2 jtd 2011 r to rajcowali motor że bezawaryjny, niezawodny silnik. Po 8 latach gdy chce odświeżyć flotę okazuję się że doradca serwisowy do kupującego mówi że to chłam, i nie poleca go bo jest to nieudana jednostka i będzie się notorycznie psuć. Ja od nowości nie miałem z nim żadnych problemów. Doradcy serwisowi w Carserwis widać są niewykfalifikowani i nie polecam serwisowania i zakupu samochodów z carserwis. Bo zamiast przejąć dalej klienta aby serwisował samochód itp. to go straszą bóg wie czym. Porażka

zarejestrowany-uzytkownik

08.02.2019

Placówka

Warszawa, Połczyńska 33

Nie zgadzam się (1)
Po 30 tys...
Po 30 tys robiłam przegląd auta alfa Romeo giuliette ... Zapłaciłam 1400 zł do tego zaznaczam ze dałam własne filtry ... Cena kosmiczna ale ok za jakość trzeba zapłacić ... Niestety po wymianie oleju zalana osłona silnika nie wiem czy to efekt wylanego oleju czy teraz cos kapie mi z silnika (niestety na motoryzacji sie nie znam jednak mysle ze tak to nie powinno wyglądać po odbiorze auta z salonu który ma autoryzacje) do tego po odbiorze auta cos w środku mi skrzypi ... Tak jakby plastik ocierał o plastik ... Wcześniej nic takiego nie było ... Do tego porysowane aulu felgi ale ok moze jestem za bardzo drobiazgowa ... Miałam rożne auta zawsze serwisowalam je w autoryzacji i nigdy po przeglądzie nie oddano mi brudnego auta, niestety catserwis auto po przeglądzie oddaje bardziej brudne niż im zostawiono ... Zdecydowanie odradzam ten serwis... Mimo ze osoba przyjmująca auto bardzo miła.

ainka

12.04.2016

Placówka

Warszawa, Połczyńska 33

Nie zgadzam się (0)
Witam! Jestem mile...
Witam! Jestem mile zaskoczony fachową i rzetelną obsługą stacji serwisowej KIA MOTORS, należącej do firmy CARSERVIS. Gratulacje należą się Panom Andrzejowi M. i Adamowi Sz., pracownikom Biura Obsługi Klienta, za wzorową opiekę nad autem oraz pilotowanie skutecznej naprawygwarancyjnej w zakresie usprawnienia układu kierowniczego. Byłem kilkakrotnie z usterką w różnych stacjach ASO i dopiero przy ul. Połczyńskiej 33, dokonano końcowej, skutecznej naprawy, gwarancyjnej. Należy tutaj dodać, że za każdym razem korzystałem z samochodu zastępczego. Naprawy, zgłaszane przeze mnie wykonywane były na jednej zmianie i powiadamiano mnie o zakończeniu serwisu. ASO CARSERVIS Połczyńska 33 to stacja godna polecenia. Jest dobrze zorganizowana, pracują w niej odpowiedzialni fachowcy. z pozdrowieniem Grzegorz T. Warszawa naprawa w/g zlec.603/00069/2013

Greg101

11.01.2013

Placówka

Warszawa, Połczyńska 33

Nie zgadzam się (18)

CARSERWIS

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż CARSERWIS?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.