Opinia użytkownika: Klient_rmhv
Dotycząca firmy: CARSERWIS
Treść opinii: Serdecznie odradzam nie tylko kupno, ale i kontakt z tym salonem. Przez tydzień nikt nie skontaktował się ze mną mimo dwukrotnej prośby telefonicznej z mej strony, by przysłano mi ofertę na zakup Kia Picanto z automatyczną skrzynią biegów. Informacje ze strony salonu znałam, w ofercie był stary i nowy model. Dwukrotnie otrzymałam zapewnienie, że sprawa będzie przekazana do właściwej osoby, która skontaktuje się ze mną. Odbierający telefon - pierwszy to miła osoba płci żeńskiej, drugi po 5 dniach mężczyzna - byli bardzo obiecująco sympatyczni. Ponieważ jednak nikt nie zadzwonił, po tygodniu bezowocnego czekania pojechałam do salonu na Połczyńskiej, by osobiście zasięgnąć informacji. Pan, do którego podeszłam, na wstępie oznajmił mi, że jest na urlopie (wyrazy współczucia), a mimo to pracuje. Na moje zapytanie, czy firmie nie zależy na sprzedaniu kolejnego samochodu usłyszałam, że sprzedaje się bardzo dużo aut Kia i nie ma z tym problemu. Na dowód tego pan jeszcze raz powtórzył, że jest na urlopie a pracuje. Zdecydował się jednak łaskawie mnie wysłuchać. I tu niespodzianka, dowiedziałam się mianowicie, że ani poprzedniej wersji nie uda mi się kupić, ani nowej. Przyczyna prozaiczna, po prostu ani tej ani tej nie ma, bo jednej już nie ma ,a drugiej jeszcze nie ma. Mimo prezentacji obu na stronie internetowej z cennikiem włącznie. Mało mnie interesuje, kto tu zawinił, że nikt nie odpowiedział na moje zapytania telefoniczne. Najistotniejsze jednak było dla tego pana, kto zawinił. Mnie nie interesowały rozliczenia wewnątrz firmy z winowajcą, Oczekiwałam zwykłego "przepraszam", ale nie usłyszałam tego prostego zwrotu. A może wystarczyłby jeden telefon wykonany do mnie z informacją, że wybrany przeze mnie model nie jest aktualnie w sprzedaży? Wtedy nie zawracałabym głowy temu panu na urlopie...