Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: CARSERWIS

Treść opinii: Ostrzeżenie dla właścicieli Giuli z Warszawy i okolic mając kupiony nowy akumulator , zaryzykowałem usługę jego wymiany w CARSERWIS na Połczyńskiej. Tylko to i aż to. Lekkomyślnie sądziłem, że firma która sprzedaje i serwisuje, między innymi i Giulie, poradzi sobie z tą , niezbyt zresztą skomplikowaną procedurą. Po godzinie i zapłaceniu ponad trzystu zł dostałem auto z migającym licznikiem przebiegu i nie działającymi multimediami i wyświetlaczem. Były nieudolne próby naprawy a później stwierdzenie , a czy w ogóle miał Pan działające multimedia ? Czułem się, jakbym przyszedł po przysłowiowy płaszcz … Patrząc na ten twór, obecnie nazywany CARSERWIS, widziałem najgorsze wydanie Polmozbytu… Szybko wyjechałem stamtąd i na drugi dzień Michał, kolega elektronik z grupy Alfa Romeo, po godzinie intensywnej pracy przywrócił moją Giulię do właściwych ustawień i oczywiście uruchomił zablokowane multimedia, od czasu do czasu łapiąc się za głowę co ci tzw. ”fachowcy” z Carserwisu nawyprawiali. Jak widać, nie ma tak prostych usług których nie można zepsuć.