Bank Millennium

(4.04)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2511)

Pokaż wszystkie opinie

Kilka lat temu...
Kilka lat temu zamknęłam konto w Banku Millennium, sądząc, że definitywnie kończę swoją przygodę z tą instytucją. Ku mojemu zaskoczeniu, mimo że nie jestem już ich klientką regularnie otrzymuję od nich telefony z ofertami kredytów, kont czy innych produktów finansowych. Zdarza się, że dzwonią nawet kilka razy w tygodniu, o różnych porach – czasem rano, czasem wieczorem. Zgłaszałam już kilkukrotnie, że nie wyrażam zgody na dalszy kontakt marketingowy, ale wygląda na to, że moje dane nadal krążą w ich systemach. Niepokojące jest to, że bank, który nie powinien już mieć podstaw do przetwarzania moich danych osobowych, nadal je wykorzystuje w celach marketingowych.

Klient_e9Ubn

07.05.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Bank Millennium

Bank Millennium to ogólnopolski bank stanowiący centrum Grupy Banku Millennium, w której w skład wchodzą również Millenium Leasing, Millennium Dom Maklerski oraz Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Jakość obsługi odgrywa w Banku Millennium kluczową rolę co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia. Bank Millennium aktywnie udziela się na rzecz społeczeństwa wspierając programy edukacyjne i inicjatywy kulturalne.

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bank Millennium?

Ktoś 5 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Nachalny pracownik banku,...
Nachalny pracownik banku, pomimo odmowy cały czas napastuje ludzi w celu założenia konta. Nie przyjmuje słowa NIE. Jest arogancki oraz lekko agresywny swoim tonem. Wysepka brudna(blat) Ubiór oraz wygląd pracownika pozostawia wiele do życzenia.
Zgadzasz się?