Converse

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 15)

Odwiedzając ten punkt...
Odwiedzając ten punkt odnoszę wrażenie, że Pracownicy usiłują osiągnąć cel sprzedażowy w zniechęcający sposób. Przymierzając buty czuję się, jakbym miała obowiązek je zakupić, a chyba nie o to chodzi w handlu.

Porter

24.04.2020

Placówka

Wrocław, ul. Sucha 1

Nie zgadzam się (0)
Chyba nie ma...
Chyba nie ma osoby, która nie zna tej marki. Kultowa już marka, która posiada w swojej ofercie znakomite trampki !! Wytrzymałe i rozpoznawalne obuwie !

Niezweryfikowany Klient_pRaW

03.04.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Mały wybór, ceny...
Mały wybór, ceny raczej wysokie jak na outlet. Obsługa jak to w outlecie, przy kasie może coś doradzą, a na sali trzeba wybierać samemu.

Krzysztof_1558

20.10.2013

Placówka

Gdańsk, Przywidzka 8

Nie zgadzam się (0)
OBSŁUGA BARDZO MIŁA
OBSŁUGA BARDZO MIŁA

Miłka

17.10.2013

Placówka

Piaseczno, PULAWSKA 64E

Nie zgadzam się (0)
Bardzo fajny sklep,...
Bardzo fajny sklep, duży, przestronny. Na zewnątrz czysto. Podstawa dbałość o klienta, życzliwość, pełna kultura. Organizacja ekspresowa, czas oczekiwania przy kasie również. Personel wykwalifikowany służy pomocą, doradza. Wiedza fachowa, kompetencje i kwalifikacje na wysokim poziomie. Panie wyglądają estetycznie i elegancko.

Iwona_913

21.01.2013

Placówka

Kraków, ul. Floriańska 3

Nie zgadzam się (0)
Sklep mieści się...
Sklep mieści się w Fashion House w Gdańsku. Uwielbiam ten sklep i uwielbiam kupować tam buty , bo mają w bardzo niskich cenach -bardzo fajne , modne i świetnej jakości buciki. Obuwie skórzane, które kupiłam już kilka lat temu to tej pory często ubieram , bo nic się nie zniszczyło ,nawet wkładki są całe - to tylko świadczy o jakości wykonania . Mam dużo butów z tego sklepu i naprawdę są bardzo wygodne i wytrzymałe. Obsługa miła i sympatyczna.

Kiki_2

15.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Sklep Converse ma...
Sklep Converse ma w swojej ofercie różnorodne modele obuwia, ubrań i akcesoriów sportowych marek Converse, CAT i innych. Są to kolekcje z poprzednich sezonów obniżone cenowo o 30% niż w sklepach z aktualną kolekcją. Asortyment jest tu wysokiej jakości, wyeksponowany na połkach. Obsługa sprawna i szybka.

Zgredek

18.09.2012

Placówka

Warszawa, Puławska 427

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy sklepu z obuwiem Converse. Sklep jest stosunkowo duży i czysty. Oferowany asortyment szeroki. Każdy może znaleźć coś dla siebie. Obuwie wykonane solidnie, z bardzo dobrej jakości materiałów. Ceny na poziomie umiarkowanym. Personel miły, pomocny, z szacunkiem odnosi się do klienta.

Weronika_152

02.09.2012

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)
Firmowy salon marki...
Firmowy salon marki Converse, z dosć dużym wyborem modeli trampek - również z najnowszych kolekcji. Kolorowo i przyjemnie, byłoby naprawdę sympatycznie, gdyby nie... obsługa. Niestety, panowie tu pracujący podchodzą do klienta na luzie - aż za bardzo. Spotkałam się tu z bezceremonialnym mówieniem mi na "ty", choć nastolatką nie jestem od lat około 10-ciu. W dodatku bardzo dużym problemem jest tutaj dla obsługi doniesienie rozmiaru z zaplecza, ze już o sprowadzeniu czegoś do sklepu nie wspomnę, bo nie warto próbować.

zarejestrowany-uzytkownik

05.06.2012

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)
Właśnie otrzymałęm informację...
Właśnie otrzymałęm informację o rozpatrzeniu reklamacji. Buty za 200 zł, w drugim dniu użytkowania straciły powłokę na wstawkach ozdobnych. Po prostu zeszła.Łącznie buty były na nogach syna około 10 godzin. Mimo, że w tym czasie nie było deszczów w opinii specjalisty firmy buty były wielokrotnie moczone. Zaznaczyć należy też to, że na półce nie było napisu ostrzegającego przed wychodzeniem w butach sportowego kroju na zewnątrz.

zarejestrowany-uzytkownik

08.06.2011

Placówka

Gdańsk, Outlet Szadółki

Nie zgadzam się (4)
Już 2 miesiąc...
Już 2 miesiąc męczę się z obsługą sklepu usiłując zakupić parę obuwia. Po pierwszej wizycie i dokonaniu zamówienia kazano mi przyjechać po odbiór następnego tygodnia. Gdy się pojawiłem w umówionym dniu usłyszałem że sprzedawca właśnie sprzedał zamówioną przeze mnie parę. Mija 2 miesiąc cotygodniowych wizyt i słuchania za każdym razem że nie ma towaru ( który notabene jest na wystawie, ale nie ten rozmiar). Personel traktuje mnie jak szkodnika a nie jak stałego klienta firmy, jakość obsługi jest poniżej krytyki, zamiast kulturalnej odpowiedzi słyszę "to se przyjedź jeszcze raz może będzie". Główna siedziba w warszawie nawet nie raczyła odpowiedzieć w tej sprawie, że nie wspomnę o propozycji rozwiązania kłopotów dostarczonych przez pracowników z pod ich szyldu. Najwyraźniej zamówienia towaru są mało istotne dla sprzedawcy, tak samo jak wykonywanie pracy czy sprzedaż.

Jaroslaw_9

23.10.2010

Placówka

Poznań, Półwiejska

Nie zgadzam się (4)
Nie jestem wielkim...
Nie jestem wielkim fanem marki Converse, ale kiedy firmowy sklep w Blue City organizuje promocje (zwykle - 30-50% przeceny butów bez wad fabrycznych), jakoś nie mogę przejść obok niego obojętnie ;). Tak stało się i tym razem. Weszliśmy do środka skuszeni obniżkami. Ceny wyjściowe trampek do niskich nie należą, a ich jakość jest umiarkowana. Jeśli nie mamy kilkunastu par, które nosimy na zmianę, ale góra 1-2, nie ma szans, by wystarczyły na dłużej niż dwa sezony. Takie mam przynajmniej doświadczenia z modelami, którym od paru lat jestem wierna - skórzane, wysokie, na grubej gumowej podeszwie. Podeszwa ściera się zaskakująco szybko, guma przy podeszwach niekiedy się lekko rozchodzi. Tak czy owak, ponownie naszym celem stały się wysokie skórzane trampki. Męskie czarno-czerwone przecenione do 149, damskie kremowo-czarne do 189. W obydwu przypadkach cena wyjściowa to 499 zł. Zatem bez dwu zdan - okazja. Przymierzyliśmy te i, korzystając z okazji, kilka innych wzorów. Pani z obsługi cierpliwie i dość szybko donosiła kolejne pudełka. W końcu zdecydowaliśmy się na zakup, zapłaciliśmy kartą. Towar został zapakowany w firmowe pudełka i reklamówki. Ogólnie - pozytywne wrażenie, choć pytanie, czy byłoby podobnie, gdyby zakrojona na szeroką skalę przymiarka nie została przez nas uwieńczona zakupem.

zarejestrowany-uzytkownik

15.07.2010

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 179

Nie zgadzam się (27)
Zahaczyliśmy o Converse...
Zahaczyliśmy o Converse w Blue City w poszukiwaniu trampek tej marki. Sklep jest wprawdzie nieduży, ale wybór mają tu chyba największy w Warszawie – pełen przegląd conversów, od wzornictwa „emo” po bardziej uniwersalne. Jako że wiek zobowiązuje – zniżki studenckie już od dawna nas nie dotyczą – skoncentrowaliśmy się na poszukiwaniu trampek typu „nie-emo”. Wybraliśmy po jednej parze klasycznych (czarne z białą gumową podeszwą) oraz skórzanych z czerwonymi naszywkami. Obsługa była uprzejma, cierpliwie poszukiwała na zapleczu kolejnych par w odpowiednim rozmiarze, ewentualnie ściągała je z półki. Zapłaciliśmy kartą, wzięliśmy torby z butami i wyszliśmy ze sklepu. Dopiero w samochodzie zorientowałam się, że w sklepie zostawiłam parasol. Uznałam, że zamiast wracać do centrum handlowego, zadzwonię z domu do sklepu i poproszę o przechowanie parasola do następnego dnia. Niestety, mimo że dzwoniłam na numer wskazany na wizytówce nie mniej niż 10 razy (numer zresztą ten sam, który jest widoczny na stronie internetowej blue city w opisie sklepu Converse), nikt telefonu nie odebrał. Wysłałam także email z opisem sytuacji – bez reakcji. Po tygodniu pofatygowałam się do sklepu zapytać, czy może parasol jest do odbioru. Okazało się, że nikt o jakimkolwiek parasolu nie słyszał, nikt nic nie widział, telefony są zawsze odbierane, a mój email nie dotarł. Parasol nie był drogi, więc nie było o co kruszyć kopii. Zresztą, może przywłaszczył go sobie inny klient. Rzecz nie do ustalenia. Tak czy inaczej, szkoda, że sklep dba tylko o sprzedaż towaru na miejscu, nie zwracając najmniejszej uwagi choćby na to, czy można się do niego dodzwonić na podany numer telefonu.

zarejestrowany-uzytkownik

01.09.2009

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 179

Nie zgadzam się (19)
Odwiedzony sklep był...
Odwiedzony sklep był bardzo dobrze, aż mogę powiedzieć za dobrze zatowarowany. Cała przestrzeń sklepu zastawiona była stosami pudełek z obuwiem. Także regały były wypełnione po brzegi. Niestety przejścia między stosami były na tyle wąskie, że 2 osoby miały trudności z minięciem się. Mam nadzieję, że były to tylko chwilowe niedogodności.

Artur_62

06.05.2009

Placówka

Warszawa, Pl. Czerwca 1976r. 6

Nie zgadzam się (31)

Converse

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Converse?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Odwiedzając ten punkt...
Odwiedzając ten punkt odnoszę wrażenie, że Pracownicy usiłują osiągnąć cel sprzedażowy w zniechęcający sposób. Przymierzając buty czuję się, jakbym miała obowiązek je zakupić, a chyba nie o to chodzi w handlu.