mBank

(4.21)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 4243)

Pokaż wszystkie opinie

Udałam się do...
Udałam się do mKiosk mBanku w centrum handlowym M1 w Markach w celu założenia konta bankowego dla syna. Bardzo mile zostałam zaskoczona obsługą klienta. Bardzo profesjonalne podejście i obsługa. Mój syn - dziecko został naprawdę profesjonalny potraktowany jako prawdziwy klient mimo młodego wieku. Jestem mile zaskoczona. MBank naprawdę w ostatnim czasie robi na mnie bardzo dobre wrażenie

Klient_Katarzyna

16.05.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)

mBank

Obecny na polskim rynku od 1986 roku mBank, od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Jest to pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce. Wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Ofertę mBanku uzupełnia m.in. leasing, faktoring i specjalistyczny mBank Hipoteczny. mBank poświęca się również kampaniom społecznym, takim jak m.in. „Ludzie są niesamowici”, informującej o zagrożeniach czekających w Internecie oraz wspomagającej ochronę danych.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż mBank?

Ktoś 5 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

mBank bardzo pozytywnie...
mBank bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Myślałem, że założenie konta i ogarnięcie wszystkich formalności zajmie absurdalnie długo tak jak miało to miejsce w innych bankach, lecz okazało się odwrotnie. Kompetencje i zachowanie personelu w wirtualnych kanałach, takich jak czat czy infolinia, zasługują na pochwałę — doradcy są profesjonalni, szybcy i skuteczni w rozwiązywaniu problemów. Czas obsługi jest z reguły natychmiastowy w przypadku czatu i telefonicznego kontaktu z automatem, a połączenie z konsultantem następuje sprawnie. Oferta jest bardzo szeroka i przejrzysta w aplikacji mobilnej oraz na stronie, a cały wygląd ocenianego miejsca (aplikacja i strona internetowa) jest intuicyjny, nowoczesny i zapewnia łatwy dostęp do wszystkich usług.
Zgadzasz się?