mBank

(4.19)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 4238)

Pokaż wszystkie opinie

Udałam się do...
Udałam się do mKiosk mBanku w centrum handlowym M1 w Markach w celu założenia konta bankowego dla syna. Bardzo mile zostałam zaskoczona obsługą klienta. Bardzo profesjonalne podejście i obsługa. Mój syn - dziecko został naprawdę profesjonalny potraktowany jako prawdziwy klient mimo młodego wieku. Jestem mile zaskoczona. MBank naprawdę w ostatnim czasie robi na mnie bardzo dobre wrażenie

Klient_Katarzyna

16.05.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)

mBank

Obecny na polskim rynku od 1986 roku mBank, od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Jest to pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce. Wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Ofertę mBanku uzupełnia m.in. leasing, faktoring i specjalistyczny mBank Hipoteczny. mBank poświęca się również kampaniom społecznym, takim jak m.in. „Ludzie są niesamowici”, informującej o zagrożeniach czekających w Internecie oraz wspomagającej ochronę danych.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż mBank?

Ktoś 2 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Placówka zadbana, czysta...
Placówka zadbana, czysta oraz przestrzenna. Dostępna odpowiednia ilość miejsc siedzących dla klientów. Przygotowany był również kącik zabaw dla młodszych dzieci. Pracownik odpowiedzialny za rozdysponowanie spraw klientów od wejścia wita klienta, pyta o temat wizyty oraz informuje o orientacyjnym czasie oczekiwania. Proponuje również coś do picia. Sama obsługa z doradcą przeprowadzona w sposób rzetelny i sprawny. Czułem się jako klient bardzo zadbany przez pracownika. Miałem też poczucie, że doradca identyfikuje się z moją sprawą, co zwiększa moje poczucie komfortu. Ogólna ocena wizyty bardzo pozytywna, z pewnością polecę usługi banku oraz tej konkretnej placówki mojej rodzinie oraz znajomym.
Zgadzasz się?