mBank

(4.19)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 4206)

Pokaż wszystkie opinie

Jestem mile zaskoczona...
Jestem mile zaskoczona profesjonalizmem i kompetencjami doradców mbanku w Toruniu przy ul. Czerwona Droga 1-6. Zostałam obsłużona sprawnie, z uśmiechem na ustach, a to wszystko przy filiżance aromatycznej kawy. Polecam wszystkim klientom szanującym swoj czas i oczekującym najwyższej jakości obsługi. Pozdrawiam Dorota Rogalska

Joannna_2

29.12.2014

Placówka

Toruń, Czerwona Droga 1-6

Nie zgadzam się (0)
04.04.2019
Odpowiedź firmy
Witam. Serdecznie dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią na temat jakości świadczonych przez mBank usług. Dbamy o to, aby nasi doradcy byli dobrze wyszkoleni oraz kompetentni, a także mogli służyć swoją wiedzą i doświadczeniem w trosce o każdego klienta. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak satysfakcjonująca jak do tej pory. Przypominam również, że nasi doradcy są dostępni również przez całą dobę na mLinii (pod numerem telefonu 801 300 800 lub 426 300 800). W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu. Pozdrawiam Joanna Marciniak, mBank

mBank

Obecny na polskim rynku od 1986 roku mBank, od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Jest to pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce. Wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Ofertę mBanku uzupełnia m.in. leasing, faktoring i specjalistyczny mBank Hipoteczny. mBank poświęca się również kampaniom społecznym, takim jak m.in. „Ludzie są niesamowici”, informującej o zagrożeniach czekających w Internecie oraz wspomagającej ochronę danych.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż mBank?

Ktoś 2 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Dzwoniąc na infolinię...
Dzwoniąc na infolinię oczekiwałam rozmowy z osobą kompetentną, a niestety zderzyłam się ze ścianą. Pani zupełnie nie słuchała co do niej mówię, wręcz kłóciła się ze mną o pieniądze na moim koncie, nie rozumiała prostych próźb z mojej strony. Dopiero po upływie 40 minut oraz zszarganych nerwach, kobieta zrozumiała co ma zrobić i wykonała swoje zadanie w 30 sekund. Zdecydowanie nie polecam.
Zgadzasz się?