ING Bank Śląski

(4.42)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP3 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1701 z 2305)

Ok
Ok

Klient_vrSd

07.02.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo wysoki poziom...
Bardzo wysoki poziom obsługi, personel świetnie wyszkolony i pomocny.

LaMarija

07.02.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ciągle problemy z...
Ciągle problemy z wplatomatami, brak reakcji pracownik na zgłaszane problemy

TradSkin

06.02.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu dostałam telefon z infolinii ING. Pani, która dzwoniła miała bardzo miły ton głosu oraz mówiła spokojnie i wyraźnie. Chciała zaproponować mi ubezpieczenie na wypadek kradzieży bądź zgubienia torebki. Byłam zainteresowana więc kontynuowałyśmy rozmowę. Wszelkie informacje zostały przedstawione w bardzo rzeczowy oraz jasny sposób. Kiedy doszło do finalizacji, Pani poprosiła o podanie adresu zamieszkania w celu weryfikacji, niestety miałam z tym problem, ponieważ w ciągu ostatnich lat przeprowadzałam się kilkukrotnie i nie pamiętałam, czy, kiedy i na jaki adres zmieniałam dane w banku. Nie przeszłam pomyślnie weryfikacji, na co Pani zamiast zaproponować inny sposób lub przekazać informacje jak aktywować ubezpieczenie po prostu oznajmiła, że weryfikacja nie przeszła pomyślnie, pożegnała się i rozłączyła.

Klient_GPteV

22.01.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Początkiem grudnia odwiedzałem...
Początkiem grudnia odwiedzałem placówkę ING Banku Śląskiego w Rzeszowie przy alei Tadeusza Rejtana 20B w celu wypłaty większej kwoty z mojego rachunku bankowego. Po wejściu przywitała mnie pracownica banku i zapytała o cel mojej wizyty - co jest standardową procedurą w placówkach bankowych - oraz zaproponowała kawę, ponieważ kolejka do obsługi była długa na około 7 osób. Jej zachowanie było bardzo kulturalne i profesjonalne. Nie czekałem jednak długo na obsługę i po niecałych 10 minutach znajdowałem się już przy stanowisku doradcy. Obsługa przebiegła sprawnie, a po wydaniu mi gotówki zostałem poinformowany o aktualnej ofercie promocyjnej banku. Sama placówka była utrzymana w bardzo dobrym i miłym dla oka stanie, a całość wystroju zrobiła na mnie wrażenie profesjonalnego miejsca, w którym dba się o design i odczucia estetyczne klientów. Pracownicy byli stosownie ubrani, a ci, którzy mnie obsługiwali, mili i rzetelni. Całość doświadczenia oceniam na 5/5.

Marcin.Haba

20.01.2023

Placówka

Rzeszów, aleja Tadeusza Rejtana 20B

Nie zgadzam się (0)
Ciągły problem z...
Ciągły problem z wpłatomatami. Nie pomagają skargi klientów, w mojej obecności kilka osób żaliło się na ten problem, obsługa nawet nie raczy zapisać informacji i odsyła na infolinię. W godzinach porannych ciągly smród w pomieszczeniu z wpłatomatami, przez osoby bezdomne które tam sobie śpią. Również zero reakcji placówki na zaistniały prblem.

TradSkin

11.01.2023

Placówka

Nowy Sącz, Tadeusza Kościuszki 13

Nie zgadzam się (0)
Świetna i profesjonalna...
Świetna i profesjonalna obsluga

Dom88

09.01.2023

Placówka

Katowice, Gen. Jankego 122

Nie zgadzam się (0)
Miło, że są...
Miło, że są jeszcze firmy, dla których mottem przewodnim jest stwierdzenie „klient nasz pan”.

Tomasz_410

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Czegoś tu brakuje....
Czegoś tu brakuje. Niby OK, ale do perfekcji daleko.

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Brak słów. Obsługa...
Brak słów. Obsługa na tragicznym poziomie.

Damien

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bywało lepiej. Obsługa...
Bywało lepiej. Obsługa mocno się pogorszyła.

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fajnie by było,...
Fajnie by było, gdyby wszędzie była taka obsługa! Tak trzymać!

Klospik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepsi! Tylko tutaj...
Najlepsi! Tylko tutaj mam wszystko czego potrzebuję! Polecam!

Angelika_327

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepsi! Tylko tutaj...
Najlepsi! Tylko tutaj mam wszystko czego potrzebuję! Polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie jest tak...
Nie jest tak źle. Nie można się wszystkiego czepiać.

zarejestrowany-uzytkownik

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jest OK, mogę...
Jest OK, mogę polecić chociaż oczywiście czasem zdarzają się błędy.

jnatalia02

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jest całkiem nieźle,...
Jest całkiem nieźle, chociaż oczywiście zawsze można coś poprawić :)

Klient_PTsf

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra firma,...
Bardzo dobra firma, często korzystam. Polecam!

Klient_JnAQ

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Średnio. Bywa lepiej,...
Średnio. Bywa lepiej, bywa gorzej.

Tarnawska99

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Całkiem dobrze
Całkiem dobrze

zuzek

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

ING Bank Śląski

ING Bank Śląski rozpoczął swoją historię w 1988 roku. Dziś jest jednym z największych banków w Polsce, posiadającym ponad 4 miliony klientów detalicznych oraz ponad 70 tysięcy klientów korporacyjnych. Bank stale inspiruje swoich klientów do podejmowania trafnych decyzji finansowych. Daje im narzędzia, dzięki którym bankowość staje się przyjazna i transparentna. Oferuje szeroki zakres usług i produktów finansowych dla klientów indywidualnych, małych przedsiębiorców oraz dużych podmiotów gospodarczych. W skład grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego wchodzą również spółki świadczące usługi leasingowe oraz faktoringowe.

Dane firmy

Katowice

Katowice, Sokolska 34

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ING Bank Śląski?

Ktoś 13 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Zgadzasz się?