ING Bank Śląski

(4.51)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1592 z 2156)

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!

niezalogowany-uzytkownik

19.06.2022

Placówka

Opole, Zwierzyniecka 2

Nie zgadzam się (0)
Bank dał mi...
Bank dał mi kredyt na najlepszych warunkach, wszystko przebiegło szybko, bezproblemowo.

Elżbieta_193

18.06.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_LkuO

18.06.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolony...
Jestem bardzo zadowolony z opcji w czatu na stronie WWW - konsultanci są bardzo pomocni, a sama apka na android jest mega intuicyjna i wygodna do robienia przelewów przez telefon.

publo

31.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra placówka,...
Bardzo dobra placówka, szybka i rzetelna obsługa klienta.

Klient_EUtm

13.05.2022

Placówka

Legionowo, Piłsudskiego 1

Nie zgadzam się (0)
przemiła obsługa, świetny...
przemiła obsługa, świetny kontakt telefoniczny z konsultantami jak również stacjonarnymi, pełen profesjonalizm

Klient_3GvR

11.05.2022

Placówka

Częstochowa, Al. NMP 34

Nie zgadzam się (0)
Mimo późnych godzin...
Mimo późnych godzin wieczornych oczekiwanie na połączenie z infolinią było szybkie i bez problemowe. Pani z infolinii bez problemu przyjęła moją reklamacje. Obsługa bardzo miła, pomocna i co najważniejsze kulturalna :)

Klient_Patrycja

26.04.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Placówka bardzo oblegana,...
Placówka bardzo oblegana, przez co kolejki zarówno do bankomatu jak i obsługi długie. Bankomaty albo wyłączone albo nie ma możliwości wypłacenia pieniędzy.

Klient_0bxb

07.03.2022

Placówka

Gliwice, Zwycięstwa 28

Nie zgadzam się (0)
Placówka Banku ING...
Placówka Banku ING Bank Śląski przy ul. Wolności 205 w Zabrzu jest czysta i zadbana, nie spotrzegam żadnych uchybień. Bank zapewnia płyn do dezynfekcji rąk przy trwającej aktualnie pandemii Covid, co powoduje uczucie bezpieczeństwa dla Klienta. Uważam, że personel Banku jest wysoko wykwalifikowany, jak i również pomocny przy załatwieniu spraw związanych z umowami Klientów.

Klient_Ez6d

18.01.2022

Placówka

Zabrze, Wolności 205

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy na czacie...
Pracownicy na czacie bardzo uprzejmi, chętni do pomocy. Posiadają dużą wiedzę merytoryczna. Prosto i łatwo tłumacza niezrozumiałe kwestie

Klient_T60z

16.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wycofałem się Deutsche...
Wycofałem się Deutsche Banku gdzie panował straszny bałagan i zła obsługa. Jestem zadowolony z tej placówki. Mała, prosta długo czynna, wszystko załatwione szybko. Oferta doskonała, naprawdę bez żadnych opłat.

kurzajek

11.01.2022

Placówka

Kalisz, Górnośląska 82

Nie zgadzam się (0)
Na infolinii byłam...
Na infolinii byłam pierwsza w kolejce, konsultant zgłosił się po kilu sekundach, przedstawił się, po weryfikacji osoby przekazał wszystkie informacje dotyczące problemu (problem z płatnością kartą w telefonie), zaproponował dodatkowe rozwiązania, dopytał czy to wszystko. Jako minus mogę wskazać dużą gadatliwość konsultanta i to, że wchodził w słowo, nie dał mi dokończyć zdania. Poza tym obsługa kompleksowa.

Klient_hElP

10.01.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi jest...
Jakość obsługi jest bardzo dobra. Zarówno dla klientów ze zwykłym kontem Direct jak i dla klientów biznesowych. Aplikacja działa bardzo dobrze i jest łatwa w użyciu, do tego większość spraw łatwo załatwi się online. Od lat jestem klientką tego banku i nie mam żadnych zastrzeżeń, jestem bardzo zadowolona z usług.

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pełen profesjonalizm pracowników,...
Pełen profesjonalizm pracowników, posiadają również oni szeroką wiedzę na temat samej oferty banku jak i potrzeb klienta.

Klient_aOBN

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miałem kontakt z...
Miałem kontakt z infolinią banku jako klient dzwoniący z problemem do rozwiązania. Krótki czas oczekiwania na połączenie oraz bardzo szybkie rozwiązanie problemu. Klient na infolinii jest weryfikowany trzyetapowej - podanie tonowi numeru pesel, pytania weryfikujące od konsultanta oraz kod autoryzacyjny wysłany poprzez SMS.

Tomasz_2389

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Długotrwałe procedury kredytowe.
Długotrwałe procedury kredytowe.

Rafał_8

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystko w obsłudze...
Wszystko w obsłudze jest bardzo profesjonalne. Potrzeby moje jako klienta zawsze są dobrze rozpoznane. Jeśli raz zgłoszę, że dana usługa mnie nie interesuje, nie kontaktują się w tej sprawie ponownie. Wszelkie zapytania zawsze mam rozpatrywane szybko i sprawnie.

Monika_105

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownik był lekko...
Pracownik był lekko zirytowany moją obecnością, dał mi odczuć przez co nie chciałem spędzać za wiele czasu w placówce.

SolariS099

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Atutem tej firmy...
Atutem tej firmy jest profesjonalne podejście do klienta. Konsultanci przedstawiali informacje w sposób jasny i spójny, a na pytania odpowiadali wyczerpująco.

Kient_mmf5

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo wysokie zadowolenie...
Bardzo wysokie zadowolenie z jakości obsługi. Sprawna infolinia, bardzo dobra bankowość internetowa, wygodna i przyjazna aplikacja, liczne promocje.

Klient_NCRH

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

ING Bank Śląski

ING Bank Śląski rozpoczął swoją historię w 1988 roku. Dziś jest jednym z największych banków w Polsce, posiadającym ponad 4 miliony klientów detalicznych oraz ponad 70 tysięcy klientów korporacyjnych. Bank stale inspiruje swoich klientów do podejmowania trafnych decyzji finansowych. Daje im narzędzia, dzięki którym bankowość staje się przyjazna i transparentna. Oferuje szeroki zakres usług i produktów finansowych dla klientów indywidualnych, małych przedsiębiorców oraz dużych podmiotów gospodarczych. W skład grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego wchodzą również spółki świadczące usługi leasingowe oraz faktoringowe.

Dane firmy

Katowice

Katowice, Sokolska 34

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ING Bank Śląski?

Ktoś 7 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Zgadzasz się?