MagGraf

(1.18)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 20)

Po zamówieniu towaru...
Po zamówieniu towaru , zdecydowaniu się na zwrot i odesłaniu maszyny właściciel stwierdził, że nie odda mi pieniędzy bo tak! NIE POLECAM! Maszynę odebrałam sama z drugiego końca Polski po 3 latach!!

zarejestrowany-uzytkownik

01.12.2018

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fatalny sprzedawca, niekulturalny,...
Fatalny sprzedawca, niekulturalny, na towar czekam już miesiąc. Nie odpowiada na maile, a każda rozmowa kończy się niemiłymi słowami i rzuconą słuchawką.

kjopek

25.04.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Na stronie informacja...
Na stronie informacja o wysyłkce do 3 dni roboczych. W rzeczywistości wysyłają od 7 do 10 dni, po kilku interwencjach telefonicznych. Kontakt ze sklepem fatalny, obsługa nieuprzejma i arogancka. Nie polecam

Kate_22

11.02.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie; miesiąc temu...
Fatalnie; miesiąc temu zrobiłam zamówienie i wpłaciłam pieniądze - firma na maile nie odpowiada w ogóle; jak dzwonię i pytam się gdzie towar, Pan jest zdziwiony, że mam jakiekolwiek wnioski w tej sprawie; przez 30 dni dzwoniłam dwa razy - więc wydaje mi się, że jestem dosyć cierpliwa; za drugim razem podniosłam głos (czy to dziwne) - Pan odłożył słuchawkę wpół słowa; Jak sądzę opinie na takich stronach jak ta go nie interesują, pewnie aby odzyskać pieniądze będę musiała wykorzystać prawnika

Mirella_5

18.03.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (9)
W połowie grudnia...
W połowie grudnia zamówiłam w firmie MagGraff czerwone koperty na święta. Zamówienie zostało złożone mailem i z zadanym pytaniem o format kopert. Nikt na maila nam nie odpowiedział a paczka została wysłana z towarem... metoda na chybił trafił. Po zwróceniu kopert wysłałąm maila do firmy z u dokładnie opisana sytuacją i prośbą wymiany kopert na koperty formatu DL w czerwonym kolorze. Po kilku dniach dostałam wię koperty BIAŁE! Zadzwoniłam więc do firmy na podany numer na stronie i odebrał wielce szanowny Pan kierownik, który była bardzo niemiły, oczerniał swoich pracowników ,rzucał wulgaryzmami w ich stronę w rozmowie ze mną. Upierał się, że na pewno napisałam, że chcę białe koperty i wciskał mi, że tak napisałam w mailu. Styuacja była bardzo dyskomfortowa. Mija już ponad 40 dni od złożenia zamówienia a ja dalej nie mam kopert światecznych (dziś mamy już 30 stycznia!) Dzowniłam w styczniu na poczatku co z naszymi kopertami. Miały być wysłane. Dzwoniłam dziś i znów wielce szanowny kierowniczek mówił, że jutro się ktoś ze mną skontaktuje... Nie polecam tej firmy nikomu ze względu na złe traktowanie pracowników przez ich szefa czy kim on jest dla nich (taka osoba nie powinna wogóle sie brać za interesy) oraz przez złe tarktowanie klientów -podczas rozmowy aroganckie zwroty w moja stronę, usiłowanie wmawiania rzeczy, które nie miały miejsca, Pan również nie oszczędzał słów w zwiazku z moim pytaniem o format kopert: Powiedział do mnie dokładnie "Ciężko było Pani sobie sprawdzić w googlach jakie sa formaty kopert? Czy nie jest Pani na tyle inteligentna?"

zarejestrowany-uzytkownik

30.01.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (8)
Z firmy MAgGraf...
Z firmy MAgGraf zamówiłam papiery dekoracyjne. Złożyłam zamówienie, zapłaciłam i wysłałam maila z informacją o typie papieru. Po ok. 5 dniach oczekiwania na przesyłkę wysłałam maila do firmy, jednak odpowiedzi nie otrzymałam. Dopiero wczoraj otrzymałam przesyłkę. Ładnie zapakowany w karton by się nie pogniótł, jakość przesyłki zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. Papier - cudowny. Żałuję, że kontakt mailowy był dość słaby.

Karolina_1229

08.11.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (5)

MagGraf

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MagGraf?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Po zamówieniu towaru...
Po zamówieniu towaru , zdecydowaniu się na zwrot i odesłaniu maszyny właściciel stwierdził, że nie odda mi pieniędzy bo tak! NIE POLECAM! Maszynę odebrałam sama z drugiego końca Polski po 3 latach!!