Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: MagGraf
Treść opinii: W połowie grudnia zamówiłam w firmie MagGraff czerwone koperty na święta. Zamówienie zostało złożone mailem i z zadanym pytaniem o format kopert. Nikt na maila nam nie odpowiedział a paczka została wysłana z towarem... metoda na chybił trafił. Po zwróceniu kopert wysłałąm maila do firmy z u dokładnie opisana sytuacją i prośbą wymiany kopert na koperty formatu DL w czerwonym kolorze. Po kilku dniach dostałam wię koperty BIAŁE! Zadzwoniłam więc do firmy na podany numer na stronie i odebrał wielce szanowny Pan kierownik, który była bardzo niemiły, oczerniał swoich pracowników ,rzucał wulgaryzmami w ich stronę w rozmowie ze mną. Upierał się, że na pewno napisałam, że chcę białe koperty i wciskał mi, że tak napisałam w mailu. Styuacja była bardzo dyskomfortowa. Mija już ponad 40 dni od złożenia zamówienia a ja dalej nie mam kopert światecznych (dziś mamy już 30 stycznia!) Dzowniłam w styczniu na poczatku co z naszymi kopertami. Miały być wysłane. Dzwoniłam dziś i znów wielce szanowny kierowniczek mówił, że jutro się ktoś ze mną skontaktuje... Nie polecam tej firmy nikomu ze względu na złe traktowanie pracowników przez ich szefa czy kim on jest dla nich (taka osoba nie powinna wogóle sie brać za interesy) oraz przez złe tarktowanie klientów -podczas rozmowy aroganckie zwroty w moja stronę, usiłowanie wmawiania rzeczy, które nie miały miejsca, Pan również nie oszczędzał słów w zwiazku z moim pytaniem o format kopert: Powiedział do mnie dokładnie "Ciężko było Pani sobie sprawdzić w googlach jakie sa formaty kopert? Czy nie jest Pani na tyle inteligentna?"