Udałem się z osobą towarzyszącą na jeden z spektakli wystawianych w Narodowym Starym Teatrze im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie. Był to sobotni wieczór i przychodząc na miejsce zastałem dość spory tłum ludzi, wynikający zapewne jednocześnie z dnia weekendowego jak i z okazji premiery nowego spektaklu. Mimo dość sporej liczby gości nie odczuwałem ciasnoty, zaś sprzedaż biletów mimo wrażenia sporego nieładu, szła bardzo sprawnie i kolejka intensywnie się zmniejszała. Po dotarciu do kasy, kasjerka bardzo uprzejmie i miło obsłużyła mnie i poinstruowała jednocześnie wydając bilety. Udałem się w stronę wejścia do holu gdzie przy drzwiach obsługa powitała mnie, skontrolowała bilety i uprzejmie wskazała mi drogę na salę, oraz poinformowała o obowiązkowości szatni która jest bezpłatna. W holu napotkałem tłum ludzi, który ponownie zdawał się bardzo chaotyczny jednak obsługa szatni bardzo sprawnie rozładowała natłok ludzi chcących oddać swoje rzeczy do szatni a następnie sprawnie zakończyła przygotowania Sali do rozpoczęcia spektaklu. Mimo wrażenia znacznej ilości tłumu, niebyło problemu z znalezieniem miejsca siedzącego na sali. Kwestię spektaklu pozwolę sobie pominąć, gdyż interpretacja i odbieranie sztuki jest indywidualną sprawą każdego człowieka i nie podlega ocenie. Jednak jeśli chodzi o ocenę jakości obsługi, byłem bardzo zadowolony, obsługa wykazywała się wysoką kulturą osobistą, zaangażowaniem w pracę, była schludnie ubrana i nie budziła żadnych zastrzeżeń. Jednocześnie składała się w znacznej mierze z młodych osób co dawało poczucie świeżości tego miejsca. Sam wystrój wnętrza był nienaganny, opróżnione kosze na śmieci, czyste toalety wyposażone we wszystkie niezbędne środki czystości. Cena biletów również była bardzo przystępna jeśli porównać z cenami w innych Krakowskich Teatrach.
Udałem się z osobą towarzyszącą na jeden z spektakli wystawianych w Narodowym Starym Teatrze im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie. Był to sobotni wieczór i przychodząc na miejsce zastałem dość spory tłum ludzi, wynikający zapewne jednocześnie z dnia weekendowego jak i z okazji premiery nowego spektaklu. Mimo dość sporej liczby gości nie odczuwałem ciasnoty, zaś sprzedaż biletów mimo wrażenia sporego nieładu, szła bardzo sprawnie i kolejka intensywnie się zmniejszała. Po dotarciu do kasy, kasjerka bardzo uprzejmie i miło obsłużyła mnie i poinstruowała jednocześnie wydając bilety. Udałem się w stronę wejścia do holu gdzie przy drzwiach obsługa powitała mnie, skontrolowała bilety i uprzejmie wskazała mi drogę na salę, oraz poinformowała o obowiązkowości szatni która jest bezpłatna. W holu napotkałem tłum ludzi, który ponownie zdawał się bardzo chaotyczny jednak obsługa szatni bardzo sprawnie rozładowała natłok ludzi chcących oddać swoje rzeczy do szatni a następnie sprawnie zakończyła przygotowania Sali do rozpoczęcia spektaklu. Mimo wrażenia znacznej ilości tłumu, niebyło problemu z znalezieniem miejsca siedzącego na sali. Kwestię spektaklu pozwolę sobie pominąć, gdyż interpretacja i odbieranie sztuki jest indywidualną sprawą każdego człowieka i nie podlega ocenie. Jednak jeśli chodzi o ocenę jakości obsługi, byłem bardzo zadowolony, obsługa wykazywała się wysoką kulturą osobistą, zaangażowaniem w pracę, była schludnie ubrana i nie budziła żadnych zastrzeżeń. Jednocześnie składała się w znacznej mierze z młodych osób co dawało poczucie świeżości tego miejsca. Sam wystrój wnętrza był nienaganny, opróżnione kosze na śmieci, czyste toalety wyposażone we wszystkie niezbędne środki czystości. Cena biletów również była bardzo przystępna jeśli porównać z cenami w innych Krakowskich Teatrach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.