zapatos.pl

(0.82)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (9 z 91)

Firma Zapatos jest...
Firma Zapatos jest nieuczciwa firma z Rumunii która posiada magazyn w Polsce i sklep z domena pl. Obsługa klienta odbywa sie przez polskich pracownikow. Sklep świadomie wprowadza klienta w błąd poniekąd podszywając sie pod bardzo dobra markę Polska ZAPATO! Gdy dokonasz zakupu będąc nieświadomym ze to inna marka dostaniesz produkty bardzo złej jakości. Buty po tygodniu sie rozpadły przy normalnym użytkowaniu chodzeniu codziennym około 10-15 tys kroków. (Mowa o sneakersach a nie szpilkach - zatem jest to normalne uzytkowanie) Chcesz złożyć reklamacje i wtedy sie zaczyna jazda… zapomnij o zwrocie, o reklamacji i wymianie. Wg sklepu stosowane jest prawo rumuńskie. Mimo ze sa w UE nie jest stosowane prawo unijne w zakresie gwarancji i reklamacji za uszkodzony produkt. Jak domagasz sie praw i zwrotu środków to Państwo w Polsce mowia ze to tylko magazyn i spory można rozstrzygać przez siedzibę w Bukareszcie i sądy rumuńskie a sklep zapatos.pl umywa ręce 🤷🏻‍♀️ Zatem super obsługa w PL by sprzedać shit i potem martw sie sam. NIE POLECAM! NIEUCZCIWE PRAKTYKI E-commerce

Klient_wlkUf

05.04.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Przestrzegam przed kontaktem...
Przestrzegam przed kontaktem no i pewnie i zakupami w tym sklepie. Brak solidności i uczciwości. Przez pomyłkę córka zwróciła buty, które były zakupione w sklepie Zapato. Dziwny zbieg okoliczności to podobne nazwy Zapatos i Zapato. Nietrudno więc o pomyłkę. Buty zamiast do sklepu Zapato trafił do Zapatos. No i zaczęło się. Rozmowy, maile, zbywanie i brak konkretów. Przesyłka na podstawie potwierdzenia InPost trafiła do Zapatos. Jednak nikt nic nie wie. Zapatos odpowiada, że może przesyłka trafiła do magazynu w Sosnowcu lub Bukareszcie. Kontaktując się z magazynem w Sosnowcu otrzymałam odpowiedź z Zapatos, że to magazyn wielu firm i przesyłki brak. Zostałam bez butów i pieniędzy. Posiadając potwierdzenie nadania i dostarczenie przesyłki Zapatos nie umie powiedzieć gdzie jest moja przesyłka. To trwa od września 2023 r. W dobie dzisiejszych czasów, potwierdzenia w systemie firmy kurierskiej przesyłki brak. Gdzie ich szukać? Odpowiedzi na maile są zdawkowe. Zmuszona więc jestem skierować sprawę do sądu konsumenckiego. Buty były w cenie około 400zł i nie stać mnie na rezygnację z nich.

Dora

29.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Przestrzegam przed kontaktem...
Przestrzegam przed kontaktem no i pewnie i zakupami w tym sklepie. Brak solidności i uczciwości. Przez pomyłkę córka zwróciła buty, które były zakupione w sklepie Zapato. Dziwny zbieg okoliczności to podobne nazwy Zapatos i Zapato. Nietrudno więc o pomyłkę. Buty zamiast do sklepu Zapato trafił do Zapatos. No i zaczęło się. Rozmowy, maile, zbywanie i brak konkretów. Przesyłka na podstawie potwierdzenia InPost trafiła do Zapatos. Jednak nikt nic nie wie. Zapatos odpowiada, że może przesyłka trafiła do magazynu w Sosnowcu lub Bukareszcie. Kontaktując się z magazynem w Sosnowcu otrzymałam odpowiedź z Zapatos, że to magazyn wielu firm i przesyłki brak. Zostałam bez butów i pieniędzy. Posiadając potwierdzenie nadania i dostarczenie przesyłki Zapatos nie umie powiedzieć gdzie jest moja przesyłka. To trwa od września 2023 r. W dobie dzisiejszych czasów, potwierdzenia w systemie firmy kurierskiej przesyłki brak. Gdzie ich szukać? Odpowiedzi na maile są zdawkowe. Zmuszona więc jestem skierować sprawę do sądu konsumenckiego. Buty były w cenie około 400zł i nie stać mnie na rezygnację z nich.

Niezweryfikowany Klient_ZpkkA

29.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
buty zamówione,okazuja sie...
buty zamówione,okazuja sie ze sa zawaskie.zwroty dokonyawałem 4 razy i za kazdym razem paczka wracała do mnie.powód zle zadresowana paczka,mam ja zadresowac na zagraniczny adres,nie zamawiałem butów za granica, A FIRMA JEST NIE POWAZNA NIGDY WIECEJ

niezalogowany-uzytkownik

09.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłam buty ,których...
Zakupiłam buty ,których nie było na stanie ! Walczę o zwrot pieniędzy! Wysłałam.dowod zakupu dowod wpłaty! Każdego dnia mnie zbywają twierdząc że nie zaksięgowali mojej płatności mimo że wysłałam wszystkie dokumenty sprzedażowe! To jest tragedia !!!! Nie proszę o więcej niż o zwrot MOICH PIENIEDZY !!! Proszę oddać mi pieniądze Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

niezalogowany-uzytkownik

14.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Asortyment sklepu bardzo...
Asortyment sklepu bardzo ciekawy, ładne wzornictwo. Jakość obsługi call center oraz mailowy na dobrym poziomie, nie ma sie do czego przyczepic. Niestety procedura wysyłki, zwrotu jest troche problemowa i długo trwa, ale finalnie wszystko udało się załatwić.

Klient_XrEbj

24.11.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
Miła obsługa, sklep...
Miła obsługa, sklep intrnetowy, mało informacji o butach na stronie. Proces zwrotu, troche długi ale kontakt mailowy bezproblemowy. Mój problem sklep rozwiązał.

AT_v2j2

24.11.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zastanawiające jest że...
Zastanawiające jest że opinii o tej firmie za bardzo nigdzie nie ma poza ich stroną internetową. Długo wstrzymywałam się z opinią, negatywną opinią. Jakiś czas temu zakupiłam 5 par butów zachwycona ich wzornictwem. Po pewnym czasie użytkowania mogę z czystym sumieniem nie polecić tej firmy. 3 z 5 zakupionych par nie nadają się do regularnego użytkowania. Buty są niewygodne, sztywne, nogi w nich drętwieją i bolą. Dodam że nie mam "wyjątkowych" nóg bo w butach innych producentów nie mam takich dolegliwości. Z pozostałych 2 wygodnych par jedna po niedługim okresie pękła skóra, zdarły się noski. Oddałam na reklamacje, otrzymałam informację że nie została uznana bo "agresywnie" suszyłam zamoczone buty. Nie suszyłam ich w ogóle bo nie było takiej potrzeby, buty nigdy nie przemokły... Bilans 1 para wygodnych butów za cenę 1700 zł to dla mnie za drogo... NIE POLECAM.

zarejestrowany-uzytkownik

26.03.2021

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Znalazłam pewien kupon...
Znalazłam pewien kupon rabatowy, który bardzo mnie zainteresował. Przy nim istniało zdjęcie butów, które już dawno chciałam kupić. Kupon kosztował 79 zł, a do wydania mamy 400 zł, jednak minimalne zamówienie musi wynosić 400 zł. Opcja mimo wszystko bardzo opłacalna. Nauczona własnym doświadczeniem, najpierw postanowiłam sprawdzić, jak jest dokładna oferta sklepu. Stronka przyjemna dla oka, łatwa w obsłudze. Od razu odszukałam interesujące mnie obuwie. Nie miałam problem, ponieważ asortyment sklepu jest bardzo mały. Niestety. Okazało się, że buty, które wybrałam kosztują 350 zł (minimalna kwota zam. to 400 zł). Pomyślałam, że może nadrobię to 50 zł jakimiś kosmetykami do butów lub dodatkami, jednak sklep nic takiego nie oferuje. Musiałam zrezygnować, a szkoda.

CiociaKlocia

18.10.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (5)

zapatos.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż zapatos.pl?

Ktoś 2 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

OK.
OK.
Zgadzasz się?