Opinia użytkownika: Klient_ZpkkA
Dotycząca firmy: zapatos.pl
Treść opinii: Przestrzegam przed kontaktem no i pewnie i zakupami w tym sklepie. Brak solidności i uczciwości. Przez pomyłkę córka zwróciła buty, które były zakupione w sklepie Zapato. Dziwny zbieg okoliczności to podobne nazwy Zapatos i Zapato. Nietrudno więc o pomyłkę. Buty zamiast do sklepu Zapato trafił do Zapatos. No i zaczęło się. Rozmowy, maile, zbywanie i brak konkretów. Przesyłka na podstawie potwierdzenia InPost trafiła do Zapatos. Jednak nikt nic nie wie. Zapatos odpowiada, że może przesyłka trafiła do magazynu w Sosnowcu lub Bukareszcie. Kontaktując się z magazynem w Sosnowcu otrzymałam odpowiedź z Zapatos, że to magazyn wielu firm i przesyłki brak. Zostałam bez butów i pieniędzy. Posiadając potwierdzenie nadania i dostarczenie przesyłki Zapatos nie umie powiedzieć gdzie jest moja przesyłka. To trwa od września 2023 r. W dobie dzisiejszych czasów, potwierdzenia w systemie firmy kurierskiej przesyłki brak. Gdzie ich szukać? Odpowiedzi na maile są zdawkowe. Zmuszona więc jestem skierować sprawę do sądu konsumenckiego. Buty były w cenie około 400zł i nie stać mnie na rezygnację z nich.