Zbliża się Wszystkich Świętych. Należy więc nabyć znicze , Wiązanki lub kwiaty do wiązanek. Ja wole zrobić wiązankę własnoręcznie. Dlatego też wybrałam się w tym celu do Hurtowni Skawiński. Przede mną były dwie panie z czego jedna właśnie wychodziła. W dziale, w którym są sztuczne kwiaty i wszystkie potrzebne do zrobienia wiązanki komponenty jest 3 kasy a co się z tym wiąże 3 kasjerki. Mimo to musiała czekać kilka minut nim pani, która rozmawiała z koleżanką z innego działu w ogóle mnie zauważy kiedy pozostałe panie były zajęte: jedna obsługą klientki, druga rozkładaniem towaru. Mając ograniczony czas na zastanowienie się i dokonanie zakupu irytowało mnie trochę to, że nie jestem obsługiwana. W końcu powiedziałam przepraszam czy może mnie ktoś obsłużyć. czym przeszkodziłam w zajmującej konwersacji. Pomogło, gdyż zostałam obsłużona, ale co do jakości obsługi to można mieć zastrzeżenia. Poprosiłam o doradzenie w kwestii ilości materiału na kokardę i kasjerka nie potrafiła mi doradzić więc sama musiałam zdecydować i okazało się po powrocie do domu, że taka ilość to zdecydowanie za dużo. Z tego co kupiłam można zrobić 3 kokardy, a mi jest potrzebna tylko 1. Tak więc idą na zakupy do hurtowni nie liczmy, że ktoś nam doradzi, bo jeśli będzie się miało pecha to trafimy na pracownika, który jest właściwie w tej kwestii "zielony"To tyle jeżeli chodzi o obsługę klienta. Lepsze wrażenie sprawia cały lokal duży, zadbany czysty, podzielony na sekcje i piętra, gdzie na parterze jest chemia i farby a na piętrze kosmetyki ceramika, zabawki i te nieszczęsne kwiaty sztuczne.
Zbliża się Wszystkich Świętych. Należy więc nabyć znicze , Wiązanki lub kwiaty do wiązanek. Ja wole zrobić wiązankę własnoręcznie. Dlatego też wybrałam się w tym celu do Hurtowni Skawiński. Przede mną były dwie panie z czego jedna właśnie wychodziła. W dziale, w którym są sztuczne kwiaty i wszystkie potrzebne do zrobienia wiązanki komponenty jest 3 kasy a co się z tym wiąże 3 kasjerki. Mimo to musiała czekać kilka minut nim pani, która rozmawiała z koleżanką z innego działu w ogóle mnie zauważy kiedy pozostałe panie były zajęte: jedna obsługą klientki, druga rozkładaniem towaru. Mając ograniczony czas na zastanowienie się i dokonanie zakupu irytowało mnie trochę to, że nie jestem obsługiwana. W końcu powiedziałam przepraszam czy może mnie ktoś obsłużyć. czym przeszkodziłam w zajmującej konwersacji. Pomogło, gdyż zostałam obsłużona, ale co do jakości obsługi to można mieć zastrzeżenia. Poprosiłam o doradzenie w kwestii ilości materiału na kokardę i kasjerka nie potrafiła mi doradzić więc sama musiałam zdecydować i okazało się po powrocie do domu, że taka ilość to zdecydowanie za dużo. Z tego co kupiłam można zrobić 3 kokardy, a mi jest potrzebna tylko 1. Tak więc idą na zakupy do hurtowni nie liczmy, że ktoś nam doradzi, bo jeśli będzie się miało pecha to trafimy na pracownika, który jest właściwie w tej kwestii "zielony"To tyle jeżeli chodzi o obsługę klienta. Lepsze wrażenie sprawia cały lokal duży, zadbany czysty, podzielony na sekcje i piętra, gdzie na parterze jest chemia i farby a na piętrze kosmetyki ceramika, zabawki i te nieszczęsne kwiaty sztuczne.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.