Ecolines

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Podróżowanie międzynarodowe publiczną...
Podróżowanie międzynarodowe publiczną komunikacją drogową zazwyczaj kojarzy się z niewygodą i dyskomfortem. Dlatego też podczas internetowej rezerwacji - w wybranym przeze mnie języku - wybrałam miejsce niesąsiadujące z innym pasażerem. Całość rezerwacji włącznie z płatnościami zajęła mniej niż 5 minut. Nie musiałam drukować biletu, wystarczył numer rezerwacji i kod pomocy wysłany wraz z potwierdzeniem na adres e-mail i za kilka złotych otrzymałam bilet w autobusie. Mówiąca trzema językami stewardessa poprzesadzała nas tak, by każdy miał minimum dwa miejsca dla siebie. Sprzątana co kilka godzin toaleta na pokładzie umożliwiła ograniczenie ilości postojów, a same postoje (średnio 30 minut każdy) organizowano w miarę możliwości na stacjach z darmową toaletą. Koce w nocy i filmy za dnia dopełniły obraz i po 24 godzinach w autobusie dotarłam punktualnie do miejsca docelowego jedynie lekko zmęczona.

zarejestrowany-uzytkownik

09.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

Ecolines

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Ecolines?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Podróżowanie międzynarodowe publiczną...
Podróżowanie międzynarodowe publiczną komunikacją drogową zazwyczaj kojarzy się z niewygodą i dyskomfortem. Dlatego też podczas internetowej rezerwacji - w wybranym przeze mnie języku - wybrałam miejsce niesąsiadujące z innym pasażerem. Całość rezerwacji włącznie z płatnościami zajęła mniej niż 5 minut. Nie musiałam drukować biletu, wystarczył numer rezerwacji i kod pomocy wysłany wraz z potwierdzeniem na adres e-mail i za kilka złotych otrzymałam bilet w autobusie. Mówiąca trzema językami stewardessa poprzesadzała nas tak, by każdy miał minimum dwa miejsca dla siebie. Sprzątana co kilka godzin toaleta na pokładzie umożliwiła ograniczenie ilości postojów, a same postoje (średnio 30 minut każdy) organizowano w miarę możliwości na stacjach z darmową toaletą. Koce w nocy i filmy za dnia dopełniły obraz i po 24 godzinach w autobusie dotarłam punktualnie do miejsca docelowego jedynie lekko zmęczona.