Dworzec Główny PKP we Wrocławiu

(3.70)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 6)

Sam dworzec bardzo...
Sam dworzec bardzo ładny i ciekawy historycznie, natomiast poczekalnia... strach tam przebywać nawet za dnia, kręci się dużo podejrzanych typów, złodziei i naciągaczy.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Długie kolejki do...
Długie kolejki do kas, na zewnątrz dworca są automaty ale nie zawsze działają. Przy kasach utrudniona jest komunikacja z osobą sprzedającą bilet

Niezweryfikowany Klient_FSgF

11.05.2022

Placówka

Wrocław, Piłsudskiego 105

Nie zgadzam się (0)
Po remontach zrealizowanych...
Po remontach zrealizowanych pare lat temu Wrocławski dworzec zasługuje na miano najpiękniejszego dworca w Polsce. Świetna architektura, duża przestrzeń. Ponad to na dworcu można zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze rzeczy oraz dobrze zjeść podczas przesiadki. Kasjerki oraz ochrona dworca uprzejmi. Kas jest otwartych bardzo dużo :)

Niezweryfikowany Klient_IAX3

03.03.2020

Placówka

Wrocław, Piłsudskiego 105

Nie zgadzam się (0)
Dworzec Główny PKP...
Dworzec Główny PKP we Wrocławiu jako budynek jest przemyślany, estetyczny oraz bardzo intuicyjny - posiada proste, logiczne wejścia na perony, całkiem dużą halę peronową, kasy biletowe, automaty z biletami oraz bardzo ładne i estetyczne, pasujące do klimatu dworcowego neony. Dużym plusem są też restauracje, kioski, sklepy i kawiarnie na dworcu - szkoda, że są to sieciówki, ale i tak jakość świadczonych przez nie usług jest przyzwoita. Ochrona na dworcu działa prężnie i chroni przed niebezpiecznymi sytuacjami i dodatkowo na dworcu nie zalegają osoby nachalnie proszące o pieniądze. Na dworcu organizowane są wystawy, którymi miło można sobie zapełnić czas oczekiwania na przyjazd pociągu. Niestety na dworcu największym minusem jest skrajna niekompetencja i nieuprzejmość pań z Biura Obsługi Klienta oraz z kas biletowych. Większość pań, z którymi miałam okazję rozmawiać, sprawiała wrażenie pracujących za karę. Ostatnim razem młoda kasjerka powiedziała mi, że bilet, który chciałam kupić, jest już wykupiony, wskutek czego jedna osoba z sześcioosobowej grupy musiałaby siedzieć w innym przedziale. Całe szczęście udało mi się wymienić bilety przez internet, gdyż miejsce w naszym przedziale okazało się wolne. Innym razem panie w BOK-u plotkowały o sprawach niezwiązanych z koleją i nie obsługiwały pasażerów. Kolejka stworzyła się ogromna, a jedna z pań wyszła i zaczęła krzyczeć na zakłopotanego staruszka. Takie zachowanie jest niedopuszczalne i mimo pozytywnego nastawienia do Wrocławskiego dworca, jestem zmuszona wystawić nieco niższą ocenę.

zarejestrowany-uzytkownik

14.05.2019

Placówka

Wrocław, Piłsudskiego 105

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dużo kas...
Bardzo dużo kas otwartych, kolejki niewielkie, ale nawet to nie pomogło w sprawnym zakupie biletu. W kasie obok ludzie zadawali mnóstwo pytań o przesiadki, trasę etc. Kasjerka chciała być chyba upszejma, ale trwało to długo, a przecież nie każdy może przyjść na dworzec po bilet godzinę przed odjazdem. W kolejce do której stałam pan albo nie dokładnie słuchał, albo zawinił rzeczywiście kiepski sprzęt i wydrukował zły bilet. Jak na złość płatność kartą, więc anulacja i kolejna zapłata trwała sporo czasu.. Widać na PKP nie da się zrobić tak, żeby było dobrze, szybko..

Em.

01.10.2012

Placówka

Wrocław, Piłsudskiego 105

Nie zgadzam się (0)

Dworzec Główny PKP we Wrocławiu

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Dworzec Główny PKP we Wrocławiu?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sam dworzec bardzo...
Sam dworzec bardzo ładny i ciekawy historycznie, natomiast poczekalnia... strach tam przebywać nawet za dnia, kręci się dużo podejrzanych typów, złodziei i naciągaczy.