Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Dworzec Główny PKP we Wrocławiu
Treść opinii: Dworzec Główny PKP we Wrocławiu jako budynek jest przemyślany, estetyczny oraz bardzo intuicyjny - posiada proste, logiczne wejścia na perony, całkiem dużą halę peronową, kasy biletowe, automaty z biletami oraz bardzo ładne i estetyczne, pasujące do klimatu dworcowego neony. Dużym plusem są też restauracje, kioski, sklepy i kawiarnie na dworcu - szkoda, że są to sieciówki, ale i tak jakość świadczonych przez nie usług jest przyzwoita. Ochrona na dworcu działa prężnie i chroni przed niebezpiecznymi sytuacjami i dodatkowo na dworcu nie zalegają osoby nachalnie proszące o pieniądze. Na dworcu organizowane są wystawy, którymi miło można sobie zapełnić czas oczekiwania na przyjazd pociągu. Niestety na dworcu największym minusem jest skrajna niekompetencja i nieuprzejmość pań z Biura Obsługi Klienta oraz z kas biletowych. Większość pań, z którymi miałam okazję rozmawiać, sprawiała wrażenie pracujących za karę. Ostatnim razem młoda kasjerka powiedziała mi, że bilet, który chciałam kupić, jest już wykupiony, wskutek czego jedna osoba z sześcioosobowej grupy musiałaby siedzieć w innym przedziale. Całe szczęście udało mi się wymienić bilety przez internet, gdyż miejsce w naszym przedziale okazało się wolne. Innym razem panie w BOK-u plotkowały o sprawach niezwiązanych z koleją i nie obsługiwały pasażerów. Kolejka stworzyła się ogromna, a jedna z pań wyszła i zaczęła krzyczeć na zakłopotanego staruszka. Takie zachowanie jest niedopuszczalne i mimo pozytywnego nastawienia do Wrocławskiego dworca, jestem zmuszona wystawić nieco niższą ocenę.