Niko

(1.34)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 4)

9 lipca 2013...
9 lipca 2013 roku będąc w pracy z koleżankami postanowiłyśmy zamówić coś do jedzenia. po długim namyśle zdecydowałyśmy się na restaurację NIKO. Jedna z koleżanek zadzwoniła do restauracji w celu złożenia zamówienia. Wspomnę, że w tym dniu 3 razy próbowałyśmy złożyć zamówienie. Podczas pierwszego podejścia Pan, który odebrał telefon od razu powiedział, że realizacja będzie trwała nie mniej niż 2 godziny. Koleżanka się rozłączyła. Podczas następnego podejścia Pan wysłuchał koleżanki przyjął zamówienie po czym powiedział, że części zamówienia nie jest w stanie zrealizować bo tego nie ma. 3 podejście wyglądało podobnie. Koleżanka powiedział co chce w zamian za to czego nie było. Pan znów przyjął zamówienie po czym powiedział że znów nie może go zrealizować ponieważ tego nie ma. Rozczarowana koleżanka rozłączyła się nie zamawiając niczego. Oburzyło nas to, że Pan mógł od razu wspomnieć czego nie są w stanie zrealizować a nie mówiąc za każdym razem po złożeniu zamówienia.

zarejestrowany-uzytkownik

13.07.2013

Placówka

Piła, ul.Śródmiejska 5

Nie zgadzam się (0)
Restauracja ta ma...
Restauracja ta ma ładny wystrój, jednak wiele pozostawia do życzenia. Jedzenie jest w miarę smaczne, jednak długo trzeba czekać na podanie go nawet jeśli jest mało klientów. Zdarzyło mi się mieć włosa w jedzeniu. Obsługa nie podaje jedzenia do stolika, czasami nawet nie woła po odbiór, tylko pozostawia je na blacie.

Aleksandra_1224

05.09.2012

Placówka

Piła, ul.Śródmiejska 5

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się z...
Wybrałam się z narzeczonym do tej restauracji dzisiaj, dostaliśmy menu, wybraliśmy sobie do zjedzenia kebab w zestawie z talarkami ziemniaczanymi i surówkami.... Kolejka straszna (bardzo długa), do pani przyjmującej zamówienie, ale to jestem w stanie jeszcze zrozumieć, powaliło mnie mianowicie to, że stojąc w tej kolejce ok, 20 min. , kiedy już mam składać zamówienie, i mówię Pani, że chciałabym 2 zestawy kebaba, pani przerywa mi i mówi, że kebaba nie ma, bo się nie upiekł, oj, jestem w stanie to zrozumieć , że kabab się nie upiekł itp, ale dlaczego dowiedziałam się o tym przy składaniu zamówienia,. Pani za to kazała mi usiąść do stolika i wybrać coś innego, jak się zastanowię to miałam podejść, oczywiście stałam w kolejce i czekałam ponownie 20 min,. Pytam po co mam stać, po to, żeby dowiedzieć się, że czegoś nie ma????? Poza tym w restauracji tej, żywność przygotowywana jest przy klientach, co jeszcze mnie powaliło, to to, że leżą potrawy,albo się właśnie gotują a wokół nich ....muchy!!!! WYSZŁAM!!!!

Anna_41

11.09.2008

Placówka

Piła, ul.Śródmiejska 5

Nie zgadzam się (23)

Niko

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Niko?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

9 lipca 2013...
9 lipca 2013 roku będąc w pracy z koleżankami postanowiłyśmy zamówić coś do jedzenia. po długim namyśle zdecydowałyśmy się na restaurację NIKO. Jedna z koleżanek zadzwoniła do restauracji w celu złożenia zamówienia. Wspomnę, że w tym dniu 3 razy próbowałyśmy złożyć zamówienie. Podczas pierwszego podejścia Pan, który odebrał telefon od razu powiedział, że realizacja będzie trwała nie mniej niż 2 godziny. Koleżanka się rozłączyła. Podczas następnego podejścia Pan wysłuchał koleżanki przyjął zamówienie po czym powiedział, że części zamówienia nie jest w stanie zrealizować bo tego nie ma. 3 podejście wyglądało podobnie. Koleżanka powiedział co chce w zamian za to czego nie było. Pan znów przyjął zamówienie po czym powiedział że znów nie może go zrealizować ponieważ tego nie ma. Rozczarowana koleżanka rozłączyła się nie zamawiając niczego. Oburzyło nas to, że Pan mógł od razu wspomnieć czego nie są w stanie zrealizować a nie mówiąc za każdym razem po złożeniu zamówienia.