Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Niko
Treść opinii: 9 lipca 2013 roku będąc w pracy z koleżankami postanowiłyśmy zamówić coś do jedzenia. po długim namyśle zdecydowałyśmy się na restaurację NIKO. Jedna z koleżanek zadzwoniła do restauracji w celu złożenia zamówienia. Wspomnę, że w tym dniu 3 razy próbowałyśmy złożyć zamówienie. Podczas pierwszego podejścia Pan, który odebrał telefon od razu powiedział, że realizacja będzie trwała nie mniej niż 2 godziny. Koleżanka się rozłączyła. Podczas następnego podejścia Pan wysłuchał koleżanki przyjął zamówienie po czym powiedział, że części zamówienia nie jest w stanie zrealizować bo tego nie ma. 3 podejście wyglądało podobnie. Koleżanka powiedział co chce w zamian za to czego nie było. Pan znów przyjął zamówienie po czym powiedział że znów nie może go zrealizować ponieważ tego nie ma. Rozczarowana koleżanka rozłączyła się nie zamawiając niczego. Oburzyło nas to, że Pan mógł od razu wspomnieć czego nie są w stanie zrealizować a nie mówiąc za każdym razem po złożeniu zamówienia.