Przychodnia laryngologiczna w Piotrkowie Trybunalskim

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Udałam się do...
Udałam się do rejestracji laryngologicznej wraz ze skierowaniem od lekarza rodzinnego. Chciałam zapytać rejestratorki na kiedy mogę się zapisać. Ona popatrzyła na mnie dziwnym wzrokiem, jakby chciała zapytać po co ja tu przyszłam w ogóle i jak śmiem je przeszkadzać w piciu kawy. Nie odpowiedziała mi na moje pytanie, tylko kazała mi iść do lekarza, który akurat przyjmował pacjentów w gabinecie, bym jego zapytała kiedy mnie przyjmie. Przed gabinetem czekałam około 15 minut, bo akurat był tam jakiś pacjent. Oczywiście osób w takiej sytuacji ja ja było już kilka i kiedy wyszedł pacjent dziesięć osób naraz weszło do gabinetu, by zadać lekarzowi to samo pytanie. Wnętrze gabinetu poraziło mnie brudem i niechlujstwem, dodatkowym minusem był lekarz i jego wygląd, który przypominał mi zwykłego menela z ulicy. Po rozmowie z nim wywnioskowałam, że jest tak samo mało kompetentny jak pani w rejestracji. Do zbyt miłych też nie należał. Widząc to wszystko i na bieżąco wysnuwając wnioski zrezygnowałam z usług tej przychodni w trybie natychmiastowym i udałam się do innej przychodni.

Poziomka

30.08.2012

Placówka

Piotrków Trybunalski, Wolborska

Nie zgadzam się (0)

Przychodnia laryngologiczna w Piotrkowie Trybunalskim

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Przychodnia laryngologiczna w Piotrkowie Trybunalskim?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Udałam się do...
Udałam się do rejestracji laryngologicznej wraz ze skierowaniem od lekarza rodzinnego. Chciałam zapytać rejestratorki na kiedy mogę się zapisać. Ona popatrzyła na mnie dziwnym wzrokiem, jakby chciała zapytać po co ja tu przyszłam w ogóle i jak śmiem je przeszkadzać w piciu kawy. Nie odpowiedziała mi na moje pytanie, tylko kazała mi iść do lekarza, który akurat przyjmował pacjentów w gabinecie, bym jego zapytała kiedy mnie przyjmie. Przed gabinetem czekałam około 15 minut, bo akurat był tam jakiś pacjent. Oczywiście osób w takiej sytuacji ja ja było już kilka i kiedy wyszedł pacjent dziesięć osób naraz weszło do gabinetu, by zadać lekarzowi to samo pytanie. Wnętrze gabinetu poraziło mnie brudem i niechlujstwem, dodatkowym minusem był lekarz i jego wygląd, który przypominał mi zwykłego menela z ulicy. Po rozmowie z nim wywnioskowałam, że jest tak samo mało kompetentny jak pani w rejestracji. Do zbyt miłych też nie należał. Widząc to wszystko i na bieżąco wysnuwając wnioski zrezygnowałam z usług tej przychodni w trybie natychmiastowym i udałam się do innej przychodni.