Centrum Malarskie i Centrum Elektronarzędzi

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

W sklepie tym...
W sklepie tym byłem w sierpniu 2012 r. i opisałem już swego czasu swoje spostrzeżenia, które nie były do końca pozytywne. Tym razem znowu postanowiłem tam zajrzeć. Wrażenie estetyczne otoczenia i budynku – poprawne, ilość miejsc parkingowych wystarczająca. Wewnątrz sklepu zachowany porządek, a półmrok panujący w sklepie kilka miesięcy temu został zastąpiony jasnym oświetleniem. Towar poukładany i oznakowany przejrzyście cenami. Obsługa zainteresowana klientem, kompetentnie udziela niezbędnych informacji. Oferta farb bogata i odpowiednio wyeksponowana, a personel właściwie potrafi doradzić i zaprezentować towar. Ceny farb konkurencyjne. Oferta narzędzi poprawnie wyeksponowana, personel chętnie i fachowo doradza klientowi. Ceny w tym dziale są dość wysokie, ale wynika to z proponowanych markowych elektronarzędzi znanych firm np. Makita, Viking, itp. Widoczne są właściwe nawyki przyswojone przez personel co do standardów zachowania wobec klienta. Jednym słowem duży plus za poprawę jakości obsługi, polecam.

Skorpion111

11.03.2013

Placówka

Zamość, Dzieci Zamojszczyzny 2

Nie zgadzam się (2)
Wnioski:1. Dojazd do obiektu...
Wnioski:1. Dojazd do obiektu możliwy bezpośrednio z w/w ulicy oraz od strony parkingu sąsiadującej CASTORAMY - przy czym ten drugi dojazd jest przez mostek na rz. Opornica, który przez niewłaściwe wyprofilowanie powoduje często zarysowanie podwoziem samochodu o podjazd. Sprawa opisywana w lokalnych portalach społecznościowych, bez reakcji ze strony użytkowników terenu. 2. Ilość miejsc parkingowych – wystarczająca. 3. Wrażenie estetyczne otoczenia i budynku – poprawne (obiekt oddany do użytku kilka miesięcy temu).4. Wewnątrz panuje porządek, półmrok (połowa oświetlenia włączona), towar oznakowany mało przejrzyście i nie wiadomo do końca jak jest jego cena (zwłaszcza na stoisku z farbami).5. Obsługa w obu Centrach nie interesuje się klientem, dopiero na zadane pytanie próbuje udzielać stosownych informacji, które są przerywane ciągłym odbieraniem telefonów, rozmowami z kolegami z sąsiednich stanowisk itp. 6. Oferta farb w Centrum Malarskim bogata i właściwie wyeksponowana, a personel właściwie potrafi doradzić i zaprezentować towar, ceny farb wyższe niż w podobnych konkurencyjnych sklepach o kilka %. Oferta narzędzi w Centrum Elektronarzędzi właściwie wyeksponowana, personel doradza klientowi, ale trochę bez pewności tego co prezentuje. 7. Nie widać jednoznacznie przyjętych standardów zachowania personelu wobec klienta.8. Przerywanie obsługi jednego klienta i zajmowanie się kolejnym bez zakończenia spraw z poprzednim sprawia, że wydłuża się czas obsługi oraz sprawia wrażenie bałaganu organizacyjnego.

Skorpion111

30.08.2012

Placówka

Zamość, Dzieci Zamojszczyzny 2

Nie zgadzam się (0)

Centrum Malarskie i Centrum Elektronarzędzi

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Centrum Malarskie i Centrum Elektronarzędzi?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W sklepie tym...
W sklepie tym byłem w sierpniu 2012 r. i opisałem już swego czasu swoje spostrzeżenia, które nie były do końca pozytywne. Tym razem znowu postanowiłem tam zajrzeć. Wrażenie estetyczne otoczenia i budynku – poprawne, ilość miejsc parkingowych wystarczająca. Wewnątrz sklepu zachowany porządek, a półmrok panujący w sklepie kilka miesięcy temu został zastąpiony jasnym oświetleniem. Towar poukładany i oznakowany przejrzyście cenami. Obsługa zainteresowana klientem, kompetentnie udziela niezbędnych informacji. Oferta farb bogata i odpowiednio wyeksponowana, a personel właściwie potrafi doradzić i zaprezentować towar. Ceny farb konkurencyjne. Oferta narzędzi poprawnie wyeksponowana, personel chętnie i fachowo doradza klientowi. Ceny w tym dziale są dość wysokie, ale wynika to z proponowanych markowych elektronarzędzi znanych firm np. Makita, Viking, itp. Widoczne są właściwe nawyki przyswojone przez personel co do standardów zachowania wobec klienta. Jednym słowem duży plus za poprawę jakości obsługi, polecam.