Opinia użytkownika: Skorpion111
Dotycząca firmy: Centrum Malarskie i Centrum Elektronarzędzi
Treść opinii: Wnioski:1. Dojazd do obiektu możliwy bezpośrednio z w/w ulicy oraz od strony parkingu sąsiadującej CASTORAMY - przy czym ten drugi dojazd jest przez mostek na rz. Opornica, który przez niewłaściwe wyprofilowanie powoduje często zarysowanie podwoziem samochodu o podjazd. Sprawa opisywana w lokalnych portalach społecznościowych, bez reakcji ze strony użytkowników terenu. 2. Ilość miejsc parkingowych – wystarczająca. 3. Wrażenie estetyczne otoczenia i budynku – poprawne (obiekt oddany do użytku kilka miesięcy temu).4. Wewnątrz panuje porządek, półmrok (połowa oświetlenia włączona), towar oznakowany mało przejrzyście i nie wiadomo do końca jak jest jego cena (zwłaszcza na stoisku z farbami).5. Obsługa w obu Centrach nie interesuje się klientem, dopiero na zadane pytanie próbuje udzielać stosownych informacji, które są przerywane ciągłym odbieraniem telefonów, rozmowami z kolegami z sąsiednich stanowisk itp. 6. Oferta farb w Centrum Malarskim bogata i właściwie wyeksponowana, a personel właściwie potrafi doradzić i zaprezentować towar, ceny farb wyższe niż w podobnych konkurencyjnych sklepach o kilka %. Oferta narzędzi w Centrum Elektronarzędzi właściwie wyeksponowana, personel doradza klientowi, ale trochę bez pewności tego co prezentuje. 7. Nie widać jednoznacznie przyjętych standardów zachowania personelu wobec klienta.8. Przerywanie obsługi jednego klienta i zajmowanie się kolejnym bez zakończenia spraw z poprzednim sprawia, że wydłuża się czas obsługi oraz sprawia wrażenie bałaganu organizacyjnego.