Markusia

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 5)

13 listopada złożyliśmy...
13 listopada złożyliśmy zamówienie na stronie internetowej markusia.pl na krzesełko z serii Bloom Nano Jeans w zadziwiająco niskiej cenie 250,00zł. Po kiilku dniach po zalogowaniu się na konto zamówienie nadal było w trakcie realizacji więc zdecydowaliśmy się dowiedzieć telefonicznie kiedy zamówienie do nas dotrze. Po kontakcie okazało się że krzesełka nie potrafią znaleźć na magazynie i Pani stwierdziła że w wolnym czasie magazynierzy go szukają. Jak dla mnie sam fakt stwierdzenia "w wolnym czasie" jest olewaniem Klienta. Pani poinformowała mnie że dowie co sie dzieje i oddzwoni na drugi dzień. Po kilku dniach braku kontaku ze strony sklepu ponwnie kontaktowaliśmy się aby dowiedzieć się czy krzesełko się znalazło - niestey nie. Zaproponowano nam rabat 20% na krzesełko z tej samej serii jednakże nowsze, którego cena wynosi 700zł - nawet po rabacie 20% kwota była za duża w związku z tym nie przyjeliśmy propozycji. Za podejście do tematu zaproponowaliśmy, iż krzesełko możemy wziąść za 350zł i bedziemy usatysfakcjonowani. Pani nie zgodziła się na taki rabat ponieważ sklep musiałby dopłacić do produktu. Jak dla nas sklep nie posiadał tego produktu bo nie wierzę że tak poprostu krzesełko zaginęło albo zoorientował się że cana jest ardzo niska. Sklep bronił się tym, że był to błąd systemu a nie człowieka, jednakże system tworzą ludzie więc koniec końców to człowiek ponosi winę. Z doświadczenia wiem że nawet jeżeli sklep poniesie stratę na jednym produkcie odbije sobie to na 10 innych więc siłą rzeczy wyjdzie na plus. Moim zdaniem zostaliśmy olani przez sklep i nie zależy im na Kliencie. Były to nasze pierwsze i ostanie zakupy na stronie www.markusia.pl nawet jeżeli znajdzie się produkt który potrzebujemy w niższej cenie niż w innych sklepach to wolę dopłacić i dać zarobić komuś uczciwemu.

malaania90

25.11.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Na minus:...
Fatalnie. Na minus: oferta i cena, personel, wygląd miejsca obsługi, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo.

zarejestrowany-uzytkownik

08.10.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: oferta i cena, personel, wygląd miejsca obsługi, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo.

zarejestrowany-uzytkownik

08.10.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa nie...
Dobrze. Obsługa nie za bardzo chętna do pomocy. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

27.10.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Poszukujemy wraz z...
Poszukujemy wraz z mężem fotelika samochodowego dla dziecka w kategorii 9 - 36 kg. Sklep Markusia w Wodzisławiu ma największy asortyment w okręgu, dlatego też tam się wybraliśmy. Mieliśmy już wstępne rozeznanie co do firm, ceny jaką chcemy przeznaczyć na fotelik. Rozglądaliśmy się z dobre 5 minut w sklepie i nikt do nas nie podszedł. W końcu poprosiliśmy pana czy mógłby nam pomóc. Pan kompletnie nie miał wiedzy na temat produktów, którymi byliśmy zainteresowani. Nie potrafił zapiąć dziecka w foteliku, nie znał kategorii fotelików. Nie potrafił nic powiedzieć o firmach, które przedstawiał. My, laicy mieliśmy większe pojęcie na temat tego produktu niż pan, który nam je prezentował. W końcu Pan poprosił koleżankę, która miała większą wiedzę o tym co mówi. Zaproponowano nam dwa foteliki. Pozwolono nam zapiąć dziecko i wszystko sprawdzić. Podziękowaliśmy za pomoc i mieliśmy zamiar wyjść ze sklepu. Po drodze zauważyliśmy jeszcze 2 rodzaje fotelików, które odpowiadały naszym potrzebą, a które w ogóle nie zostały nam zaproponowane. Ponownie poprosiliśmy kogoś z obsługi. Podeszłą inna Pani. Pomogła nam zapiąć dziecko, przedstawiła kilka zalet i wad danych modeli. Na 70% zdecydowalibyśmy się na jeden z proponowanych modeli. Jednak nikt nam nie zaproponował abyśmy wpięli fotelik do samochodu, żeby sprawdzić jak się go zapina itd. Nikt nawet nie zapytał czy chcemy go kupić. Wyszliśmy ze sklepu trochę załamani brakiem fachowej obsługi. Sklep stracił klientów, którzy chcieli zostawić tam min. 1000 tys. zł. Powodzenia w dalszej sprzedaży:) Wspomnę o braku klimatyzacji w sklepie. Masakryczny ukrop. Zakupy z dzieckiem to maksymalnie 10 minut. Czas nierealny, aby cokolwiek kupić.

zalogowany_użytkownik

30.07.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

Markusia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Markusia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

13 listopada złożyliśmy...
13 listopada złożyliśmy zamówienie na stronie internetowej markusia.pl na krzesełko z serii Bloom Nano Jeans w zadziwiająco niskiej cenie 250,00zł. Po kiilku dniach po zalogowaniu się na konto zamówienie nadal było w trakcie realizacji więc zdecydowaliśmy się dowiedzieć telefonicznie kiedy zamówienie do nas dotrze. Po kontakcie okazało się że krzesełka nie potrafią znaleźć na magazynie i Pani stwierdziła że w wolnym czasie magazynierzy go szukają. Jak dla mnie sam fakt stwierdzenia "w wolnym czasie" jest olewaniem Klienta. Pani poinformowała mnie że dowie co sie dzieje i oddzwoni na drugi dzień. Po kilku dniach braku kontaku ze strony sklepu ponwnie kontaktowaliśmy się aby dowiedzieć się czy krzesełko się znalazło - niestey nie. Zaproponowano nam rabat 20% na krzesełko z tej samej serii jednakże nowsze, którego cena wynosi 700zł - nawet po rabacie 20% kwota była za duża w związku z tym nie przyjeliśmy propozycji. Za podejście do tematu zaproponowaliśmy, iż krzesełko możemy wziąść za 350zł i bedziemy usatysfakcjonowani. Pani nie zgodziła się na taki rabat ponieważ sklep musiałby dopłacić do produktu. Jak dla nas sklep nie posiadał tego produktu bo nie wierzę że tak poprostu krzesełko zaginęło albo zoorientował się że cana jest ardzo niska. Sklep bronił się tym, że był to błąd systemu a nie człowieka, jednakże system tworzą ludzie więc koniec końców to człowiek ponosi winę. Z doświadczenia wiem że nawet jeżeli sklep poniesie stratę na jednym produkcie odbije sobie to na 10 innych więc siłą rzeczy wyjdzie na plus. Moim zdaniem zostaliśmy olani przez sklep i nie zależy im na Kliencie. Były to nasze pierwsze i ostanie zakupy na stronie www.markusia.pl nawet jeżeli znajdzie się produkt który potrzebujemy w niższej cenie niż w innych sklepach to wolę dopłacić i dać zarobić komuś uczciwemu.