Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Markusia
Treść opinii: Poszukujemy wraz z mężem fotelika samochodowego dla dziecka w kategorii 9 - 36 kg. Sklep Markusia w Wodzisławiu ma największy asortyment w okręgu, dlatego też tam się wybraliśmy. Mieliśmy już wstępne rozeznanie co do firm, ceny jaką chcemy przeznaczyć na fotelik. Rozglądaliśmy się z dobre 5 minut w sklepie i nikt do nas nie podszedł. W końcu poprosiliśmy pana czy mógłby nam pomóc. Pan kompletnie nie miał wiedzy na temat produktów, którymi byliśmy zainteresowani. Nie potrafił zapiąć dziecka w foteliku, nie znał kategorii fotelików. Nie potrafił nic powiedzieć o firmach, które przedstawiał. My, laicy mieliśmy większe pojęcie na temat tego produktu niż pan, który nam je prezentował. W końcu Pan poprosił koleżankę, która miała większą wiedzę o tym co mówi. Zaproponowano nam dwa foteliki. Pozwolono nam zapiąć dziecko i wszystko sprawdzić. Podziękowaliśmy za pomoc i mieliśmy zamiar wyjść ze sklepu. Po drodze zauważyliśmy jeszcze 2 rodzaje fotelików, które odpowiadały naszym potrzebą, a które w ogóle nie zostały nam zaproponowane. Ponownie poprosiliśmy kogoś z obsługi. Podeszłą inna Pani. Pomogła nam zapiąć dziecko, przedstawiła kilka zalet i wad danych modeli. Na 70% zdecydowalibyśmy się na jeden z proponowanych modeli. Jednak nikt nam nie zaproponował abyśmy wpięli fotelik do samochodu, żeby sprawdzić jak się go zapina itd. Nikt nawet nie zapytał czy chcemy go kupić. Wyszliśmy ze sklepu trochę załamani brakiem fachowej obsługi. Sklep stracił klientów, którzy chcieli zostawić tam min. 1000 tys. zł. Powodzenia w dalszej sprzedaży:) Wspomnę o braku klimatyzacji w sklepie. Masakryczny ukrop. Zakupy z dzieckiem to maksymalnie 10 minut. Czas nierealny, aby cokolwiek kupić.