Cortina

(1.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

5 sierpnia zamówiłem...
5 sierpnia zamówiłem w Gdańskiej Cortinie na Matarni płytki. Na zamówieniu był termin dostawy 1-2 tygodnie. Mija miesiąć a płytki zginęły. Nikt nic nie wie, zaliczka pobrana a towaru nie ma i nie wiadomo kiedy bedzie ! Firma jest beznadziejnie nastawiona do klienta. Postawili mnie w patowej sytuacji, gdyz majster co miał ukałdac płytki miał skończyć do połowy przyszłego tygodnia a potem idzie na inna robotę. naprawde nie polecam tej firmy, gdyż kazdy zwala winę na innych pracowników - brak jest jednej kompetentnej i odpowiedzialnej osoby.

Pawloo

03.09.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do salonu łazienek Cortina na Bielanach Wrocławskich, w poszukiwaniu konkretnego modelu umywalki do łazienki. Ponieważ znalazłam w internecie informację, że salon jest przedstawicielem firmy produkującej poszukiwany przeze mnie model. Po wejściu do salonu, nie zauważyłam żadnej osoby z obsługi. Przeszłam więc salon, próbując znaleźć w ekspozycji umywalkę, która była mi potrzebna. Niestety mimo, że przedstawione aranżacje były ciekawe i nowoczesne, nie znalazłam tam poszukiwanego modelu. W salonie panował wręcz streylny porzadek, wszystkie powirzchnie lśniły wręcz. Natomiast pozytywne wrażenie jakie robi salon i jego aranzacje traci w sytuacji kontaktu z obsługą. Chciałam zasięgnąć informacji czy poszukiwany model jest w ogóle dostępny. Niestety nigdzie nie mogłam znaleźć obsługi. Pojawiła się po chwili jakaś pani, ale minęła mnie obojętnie i podeszła do osób pracujacych w kasie. Po chwili rozmowy odeszła od kasy i udała się w kierunku sklepu. Zawołałam zatem, czy mogłaby podejść. Pani zdziwiona spytała czy ja może ją wołam. Zdumiałam się słysząc sposób w jaki zostało to powiedziane, jakby z pretensją. Pani podeszła w końcu. Spytałam zatem o model, który mnie interesował. Pani powiedziała, że owszem, mają ten model w ofercie, ale tylko na zamówienie, a czas oczekiwania wynosi 3 tygdonie. Po udzieleniu mi tej informacji, pani odeszła, nie czekając na rekację z mojej strony. Trochę szkoda, bo salon naprawdę ładny i ciekawie zaaranżowany, niestety obsługa jest zupełnie niewidoczna, traktuje klienta jak zło konieczne. Udziela informacji zdawkowo. Nie jestem zwolenniczką nachalnej obsługi, która atakuje klienta od wejścia, ale sądzę, że niedopuszczalny jest kompletny brak zainteresowania klientami.

Olga_34

08.07.2009

Placówka

Bielany Wrocławskie, Czekoladowa

Nie zgadzam się (26)

Cortina

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Cortina?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.