Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Olga_34

Dotycząca firmy: Cortina

Treść opinii: Wybrałam się do salonu łazienek Cortina na Bielanach Wrocławskich, w poszukiwaniu konkretnego modelu umywalki do łazienki. Ponieważ znalazłam w internecie informację, że salon jest przedstawicielem firmy produkującej poszukiwany przeze mnie model. Po wejściu do salonu, nie zauważyłam żadnej osoby z obsługi. Przeszłam więc salon, próbując znaleźć w ekspozycji umywalkę, która była mi potrzebna. Niestety mimo, że przedstawione aranżacje były ciekawe i nowoczesne, nie znalazłam tam poszukiwanego modelu. W salonie panował wręcz streylny porzadek, wszystkie powirzchnie lśniły wręcz. Natomiast pozytywne wrażenie jakie robi salon i jego aranzacje traci w sytuacji kontaktu z obsługą. Chciałam zasięgnąć informacji czy poszukiwany model jest w ogóle dostępny. Niestety nigdzie nie mogłam znaleźć obsługi. Pojawiła się po chwili jakaś pani, ale minęła mnie obojętnie i podeszła do osób pracujacych w kasie. Po chwili rozmowy odeszła od kasy i udała się w kierunku sklepu. Zawołałam zatem, czy mogłaby podejść. Pani zdziwiona spytała czy ja może ją wołam. Zdumiałam się słysząc sposób w jaki zostało to powiedziane, jakby z pretensją. Pani podeszła w końcu. Spytałam zatem o model, który mnie interesował. Pani powiedziała, że owszem, mają ten model w ofercie, ale tylko na zamówienie, a czas oczekiwania wynosi 3 tygdonie. Po udzieleniu mi tej informacji, pani odeszła, nie czekając na rekację z mojej strony. Trochę szkoda, bo salon naprawdę ładny i ciekawie zaaranżowany, niestety obsługa jest zupełnie niewidoczna, traktuje klienta jak zło konieczne. Udziela informacji zdawkowo. Nie jestem zwolenniczką nachalnej obsługi, która atakuje klienta od wejścia, ale sądzę, że niedopuszczalny jest kompletny brak zainteresowania klientami.