WALD

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Nie polecam tego...
Nie polecam tego hotelu. Hotel oferuje niedostateczny komfort wypoczynku, nie przystający w ogóle do proponowanych cen za nocleg. Niekompetentna i niemiła obsługa w recepcji (recepcjonista - mężczyzna, który nie zna ilości ani danych personalnych gości hotelowych, mimo że rezerwacja była dokonana komputerowo kilka dni przed przyjazdem) to tylko pierwsze wrażenie. Kolejnym jest wygląd pokoi hotelowych, w których są śmierdzące z włożonymi w nie śmierdzącymi szafami (moje ubrania przesiąkły doslownie tym niemiłym zapachem), niemiłe sprzątaczki zwracające uwagę, iż nie wolno chodzić po korytarzu hotelowym, bo cyt.: "one teraz sprzątają". Kolejna sprawa to całkowity brak klimatyzacji w pokojach hotelowych przy jednoczesnej duchocie. Wyrażnie oszczędzono na wyposażeniu hotelu, a dodatkowo ściany budynku są odrapane. Słowem klimat hotelu i jego usługi przypominają te rodem z PRL, chociaż nie wiem, czy tam nie były czasem wyższe. Na plus należy dodać miłą i usłużną recepcjonistkę oraz pana kelnera, serwującego smacznei obfite śniadania. Dziwne, że restauracja była zamknięta podczas normalnych godzin otwarcia, chociaż wskazano, że jest czynna bodajże do 21.30. Słowem - nie polecam tego hotelu i należy omijać go szrekim łukiem.

zarejestrowany-uzytkownik

12.07.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

WALD

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż WALD?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Nie polecam tego...
Nie polecam tego hotelu. Hotel oferuje niedostateczny komfort wypoczynku, nie przystający w ogóle do proponowanych cen za nocleg. Niekompetentna i niemiła obsługa w recepcji (recepcjonista - mężczyzna, który nie zna ilości ani danych personalnych gości hotelowych, mimo że rezerwacja była dokonana komputerowo kilka dni przed przyjazdem) to tylko pierwsze wrażenie. Kolejnym jest wygląd pokoi hotelowych, w których są śmierdzące z włożonymi w nie śmierdzącymi szafami (moje ubrania przesiąkły doslownie tym niemiłym zapachem), niemiłe sprzątaczki zwracające uwagę, iż nie wolno chodzić po korytarzu hotelowym, bo cyt.: "one teraz sprzątają". Kolejna sprawa to całkowity brak klimatyzacji w pokojach hotelowych przy jednoczesnej duchocie. Wyrażnie oszczędzono na wyposażeniu hotelu, a dodatkowo ściany budynku są odrapane. Słowem klimat hotelu i jego usługi przypominają te rodem z PRL, chociaż nie wiem, czy tam nie były czasem wyższe. Na plus należy dodać miłą i usłużną recepcjonistkę oraz pana kelnera, serwującego smacznei obfite śniadania. Dziwne, że restauracja była zamknięta podczas normalnych godzin otwarcia, chociaż wskazano, że jest czynna bodajże do 21.30. Słowem - nie polecam tego hotelu i należy omijać go szrekim łukiem.