Hotel Niebieski

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Z powodu pandemii...
Z powodu pandemii musiałam odwołać swój wyjazd. Kontakt telefoniczny z hotelem bardzo miły. Bez problemu został przesunięty pobyt. Na drugi dzień dostałam telefon zwrotny z potwierdzoną rezerwacją oraz paragon za zapłacony wcześniej nocleg. Wszystko w miłej i przyjaznej atmosferze.

Monika_6

30.04.2020

Inna forma kontaktu

Kraków, Fisacka 3

Nie zgadzam się (0)
W przerwie ...
W przerwie w pracy wybraliśmy się w kilka osób na obiad do Hotelu Niebieskiego.Usiedliśmy w małej salce koło recepcji,gdzie ruch gości zakłóca nieco spokojny posiłek. Zamówiłam zupę marchewkową,która okazała się gęsta i niesmaczna.Na zamówienie czekalismy dosyć długo ok.20 min. Dzień wcześniej jedliśmy tutaj chłodnik buraczkowy,gdzie było za dużo śmietany,zupa miała tez nienaturalny różowy kolo... r,jakby była sztucznie barwiona. Na drugie danie zamówilismy sztukę mięsa z bukietem sałat. Mięso ,a p/w sos nie był smaczny, za cięzki, sprawiał wrażenie niezbyt świeżego.Dobrze, że chociaz deser nam smakował... Niestety, po posiłku zarówno pierwszego ,jak i drugiego dnia bolały nas brzuchy... W łazience obok recepcji nie było wody. Woda była w dzbanku obok umywalki.. Zastanawiam się ,w jaki sposób działała restauracja bez wody? Podczs posiłku dochodziły nas mocne hałasy , ponieważ obok dobudowywany jest drugi budynek hotelu. W salce, gdzie jedlismy było czysto, ale na zewnątrz bałagan z powodu budowy nie robi dobrego wrażenia. Hotel Niebieski 3* na zdjęciach w internecie wygląda pięknie,zacisznie i romantycznie, jednak w rzeczywistości jest ciasno i mniej komfortowo. Nie polecam, szczególnie teraz w czasie rozbudowy hotelu.  Rozwiń

Joanna_35

06.07.2009

Placówka

Kraków, Fisacka 3

Nie zgadzam się (21)

Hotel Niebieski

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hotel Niebieski?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Z powodu pandemii...
Z powodu pandemii musiałam odwołać swój wyjazd. Kontakt telefoniczny z hotelem bardzo miły. Bez problemu został przesunięty pobyt. Na drugi dzień dostałam telefon zwrotny z potwierdzoną rezerwacją oraz paragon za zapłacony wcześniej nocleg. Wszystko w miłej i przyjaznej atmosferze.