Hotel Niebieski

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Z powodu pandemii...
Z powodu pandemii musiałam odwołać swój wyjazd. Kontakt telefoniczny z hotelem bardzo miły. Bez problemu został przesunięty pobyt. Na drugi dzień dostałam telefon zwrotny z potwierdzoną rezerwacją oraz paragon za zapłacony wcześniej nocleg. Wszystko w miłej i przyjaznej atmosferze.

Monika_6

30.04.2020

Inna forma kontaktu

Kraków, Fisacka 3

Nie zgadzam się (0)
W przerwie ...
W przerwie w pracy wybraliśmy się w kilka osób na obiad do Hotelu Niebieskiego.Usiedliśmy w małej salce koło recepcji,gdzie ruch gości zakłóca nieco spokojny posiłek. Zamówiłam zupę marchewkową,która okazała się gęsta i niesmaczna.Na zamówienie czekalismy dosyć długo ok.20 min. Dzień wcześniej jedliśmy tutaj chłodnik buraczkowy,gdzie było za dużo śmietany,zupa miała tez nienaturalny różowy kolor,jakby była sztucznie barwiona. Na drugie danie zamówilismy sztukę mięsa z bukietem sałat. Mięso ,a p/w sos nie był smaczny, za cięzki, sprawiał wrażenie niezbyt świeżego.Dobrze, że chociaz deser nam smakował... Niestety, po posiłku zarówno pierwszego ,jak i drugiego dnia bolały nas brzuchy... W łazience obok recepcji nie było wody. Woda była w dzbanku obok umywalki.. Zastanawiam się ,w jaki sposób działała restauracja bez wody? Podczs posiłku dochodziły nas mocne hałasy , ponieważ obok dobudowywany jest drugi budynek hotelu. W salce, gdzie jedlismy było czysto, ale na zewnątrz bałagan z powodu budowy nie robi dobrego wrażenia. Hotel Niebieski 3* na zdjęciach w internecie wygląda pięknie,zacisznie i romantycznie, jednak w rzeczywistości jest ciasno i mniej komfortowo. Nie polecam, szczególnie teraz w czasie rozbudowy hotelu.

Joanna_35

06.07.2009

Placówka

Kraków, Fisacka 3

Nie zgadzam się (21)

Hotel Niebieski

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hotel Niebieski?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Z powodu pandemii...
Z powodu pandemii musiałam odwołać swój wyjazd. Kontakt telefoniczny z hotelem bardzo miły. Bez problemu został przesunięty pobyt. Na drugi dzień dostałam telefon zwrotny z potwierdzoną rezerwacją oraz paragon za zapłacony wcześniej nocleg. Wszystko w miłej i przyjaznej atmosferze.