KappAhl

(4.49)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 324)

Pokaż wszystkie opinie

KappAhl dba o...
KappAhl dba o swoje klientki, właśnie otrzymałam sms zapraszający na zakupy z kolejnym udogodnieniem: razem z kartą zniżkową i tym sms – em otrzymam dodatkowe 20% zniżki na każdy artykuł oferowany w sprzedaży do dnia 18 listopada. Karta daje mi 15%, to razem 35 %, to bardzo dobra oferta. W sieci tych sklepów zrobiłam już udane zakupy odzieżowe nie raz. Każdy lubi gdy się o nim pamięta więc taki drobiazg, jak ten sms, też sprawił mi przyjemność. Takie zachowanie to dowód troski o klienta, ku jego zadowoleniu z zakupów i nie bez znaczenia też dla KappAhl - a.

DORA_1

21.11.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)

KappAhl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż KappAhl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Polecam bardzo miła...
Polecam bardzo miła obsługa świetnie doradzą