KappAhl

(4.49)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 324)

Pokaż wszystkie opinie

Jako klient KappAhl...
Jako klient KappAhl – a zostałam zaproszona z moją kartą KappAhl Club na zakupy z 25% zniżką, na wszystkie kolekcje i pojedyncze artykuły na dzień 9 listopada. Znam artykuły z tego sklepu i wiem, że warte są zakupu. To miłe i sympatyczne zachowanie z ich strony, dbają o to aby ich klient był zadowolony i na bieżąco informowany, wiedzą jak to zrobić i wiedzą jak zachęcić. Mało prawdopodobne abym tego dnia się udała do sklepu KappAhl – a ze względu na brak czasu, ale cieszy, że pamiętają o mnie.

DORA_1

09.11.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)

KappAhl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż KappAhl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Polecam bardzo miła...
Polecam bardzo miła obsługa świetnie doradzą