Znajomy poprosił mnie o uzyskanie informacji na temat szkoleń organizowanych przez Urząd Pracy. W związku z tym, że na stronie internetowej nie znalazłam pełnych danych, jak również numeru telefonu do działu szkoleń, skorzystałam z numeru infolinii. Telefon odebrała bardzo miła pani, witając mnie i zadając pytanie w czym może pomóc. Przedstawiłam swój problem, pani bardzo dokładnie podyktowała nazwę strony internetowej oraz zakładki, gdzie mogę znaleźć więcej informacji na dany temat. Poczekała przy telefonie aż znajdę w internecie właściwy link, a następnie upewniła się, czy są to informacje, które mnie satysfakcjonują. Na koniec zapytała, czy jeszcze w czymś może mi pomóc. Żegnając się, życzyła miłego dnia.
Ta rozmowa była zaprzeczeniem moich dotychczasowych negatywnych doświadczeń z załatwianiem spraw w urzędach. Profesjonalna, kompetentna i bardzo miła obsługa petenta.
Dziś miałam okazję odwiedzić ową placówkę, przy stoisku z szumną nazwą "punkt informacyjny" oczywiście nikogo z obsługi, ale obok siedział pan z ochrony. Zainteresował się z jaką sprawą przychodzę, ale niestety nie umiał udzielić mi informacji. Zaproponował żebym udała się do jednego z pokoi, był otwarty, ale tam niestety też nikogo nie było a pozostałe były zamknięte. Pozwiedzałam korytarze i wyszłam po 15 minutach oczekiwania, nikt się w tym czasie nie pojawił, a nie mogłam dłużej czekać. Zadzwoniłam później do Urzędu Pracy na Ciołka i otrzymałam telefonicznie wszystkie potrzebne mi informacje.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.