Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
Treść opinii: Znajomy poprosił mnie o uzyskanie informacji na temat szkoleń organizowanych przez Urząd Pracy. W związku z tym, że na stronie internetowej nie znalazłam pełnych danych, jak również numeru telefonu do działu szkoleń, skorzystałam z numeru infolinii. Telefon odebrała bardzo miła pani, witając mnie i zadając pytanie w czym może pomóc. Przedstawiłam swój problem, pani bardzo dokładnie podyktowała nazwę strony internetowej oraz zakładki, gdzie mogę znaleźć więcej informacji na dany temat. Poczekała przy telefonie aż znajdę w internecie właściwy link, a następnie upewniła się, czy są to informacje, które mnie satysfakcjonują. Na koniec zapytała, czy jeszcze w czymś może mi pomóc. Żegnając się, życzyła miłego dnia. Ta rozmowa była zaprzeczeniem moich dotychczasowych negatywnych doświadczeń z załatwianiem spraw w urzędach. Profesjonalna, kompetentna i bardzo miła obsługa petenta.