Podczas przeglądania ofert w internecie, spotkałem się z szerokim asortymentem tego sklepu, obejmującym gry komputerowe, konsolowe i same konsole. Postanowiłem się do niego wybrać osobiście i zweryfikować pochlebne opinie wystawiane w internecie. Miałem drobny problem z dojazdem, ponieważ nie wiedziałem gdzie dokładnie znajduje się rzeczony sklep, jednak łatwo odnalazłem jego stronę w internecie i zadzwoniłem z pytaniem jak dojechać, żeby zdążyć przed zamknięciem. W odpowiedzi otrzymałem dokładny opis mojej podróży włącznie z numerami linii tramwajowych, przystankiem na którym najlepiej wysiąść i jak przebyć drogę do drzwi sklepu. Pełen nadziei na pozytywną transakcję bezpiecznie dotarłem na miejsce, gdzie zobaczyłem czysty, estetyczny lokal, w którym od progu przywitał mnie uśmiech sprzedawcy i niestety jego pomocników. Jednym z ważniejszych problemów była liczba osób obsługujących mnie. Był sprzedawca z którym zacząłem rozmowę o moim wymarzonym towarze, jego pomocnik który podawał z zaplecza określone towary(tu: gry/konsole) oraz doradca klienta pełniący funkcję powitalną. Do takiej powierzchni sklepu (około 30 m2) stanowczo wystarczyłby jeden pracownik obsługujący mnie jako klienta. W krótkim czasie, kiedy czekałem na swój egzemplarz gry zobaczyłem świetnie zorganizowany sklep z grami rozłożonymi względem platformy działania, gatunku i przedziału wiekowego. Jest to moim zdaniem bardzo ważny aspekt w tej branży. W momencie kiedy byłem gotów do zawarcia umowy kupna-sprzedaży usłyszałem, że cena różni się od tej z internetu o 20%. Moje zaskoczenie wyjaśnił sprzedawca i po sprawdzeniu oferty w sieci przeprosił i poprosił mnie o właściwą już kwotę. Niestety nie otrzymałem paragonu na zakup gry, ani nie upomniałem się o niego, ponieważ nie zauważyłem na biurku kasy fiskalnej. Fakt dość niepokojący i do naprawienia w krótkim czasie. Podczas oczekiwania do sklepu wszedł drugi klient, równie zdecydowany co do swojego wyboru jak ja, oraz wyrecytował swoje dość specyficzne życzenie. Chodziło o specjalną kolekcjonerską edycję gry powiększoną o odtwarzacz MP3. Klient został poinformowany o braku takiej wersji w asortymencie i otrzymał propozycję zakupu osobnego odtwarzacza oraz gry w normalnej edycji. Podejście nie do końca właściwe, jednak profesjonalny sposób przekazania oferty wynagradza te braki. Reasumując jestem zadowolony zarówno z obsługi mnie i innych klientów, byłem gościem w zadbanym sklepie, otrzymałem towar jakiego oczekiwałem, bez ukrytych wad. Na wizerunku sklepu pojawiły się jednak rysy, których być tam nie powinno, a których łatwo można uniknąć.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.