neomix.pl

(4.17)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Ogólnie strona nie...
Ogólnie strona nie przedstawia się najgorzej. Jednak po wejściu na nią myślałam, że mam mroczki przed oczami. Zaczęło wyskakiwać pełno okienek z reklamami, różnych animacji przedstawiających asortyment sklepu, aktualne promocje i to wszystko naraz. Dobrze, że chociaż główne menu wyszczególniono na niebieskim tle, bo inaczej to chyba bym go nie znalazła w tym bałaganie i chaosie.

Poziomka

22.06.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jest to sklep...
Jest to sklep internetowy ze sprzętem RTV, AGD, ale również można tu kupić gry, konsole i wiele wiele innych. Posiada bardzo bogaty wybór asortymentu. Ceny są przestępne. Wizualnie zaś prezentuje się całkiem dobrze. Jest przejrzysty, przyjemnie robi się tu zakupy i posiada ciekawą szatę graficzną.

zalogowany_użytkownik

10.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Chciałem kupić telewizor...
Chciałem kupić telewizor lcd. Cena była dość dobra, sklep w moim mieście, także zaoszczędziłbym na kosztach wysyłki i mógłbym od razu odebrać. Na stronie była informacja "dostępny od zaraz". Po kliknięciu "kup", zadzwoniłem do sklepu z pytanie, kiedy mogę przyjechać po towar. Okazało się, że nie ma go w magazynie i sprowadzenie telewizora do magazynu potrwa 3-21 dni. Chciałem zrezygnować z zakupu. Okazało się to niemożliwe przez telefon, pani z infolinii poinformowała mnie, że muszę napisać mail. Tak też zrobiłem i rezygnacja odbyła się bez problemu - potwierdzona mailowo i sms-em. Jako powód rezygnacji podałem nieaktualne stany magazynowe i konieczność oczekiwania na towar. Kilka dni później otrzymałem jeszcze mail następującej treści: "Witam. Trudno zapanować , jak się ma 10.000 pozycji do obserwacji. Nikt nie jest w stanie sprawdzić takiej ilości codziennie. Pozdrawiam, Marek K.". Odbieram ten mail bardziej jako pretensje niż wyjaśnienie (którego się nie domagałem). Jakby w treści pan K. dodał "przepraszamy", wyglądało by to lepiej. Strona internetowa sklepu mogła by być bardziej czytelna oceniam ją na +4.

zarejestrowany-uzytkownik

12.12.2008

Placówka

Nie zgadzam się (24)

neomix.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż neomix.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Ogólnie strona nie...
Ogólnie strona nie przedstawia się najgorzej. Jednak po wejściu na nią myślałam, że mam mroczki przed oczami. Zaczęło wyskakiwać pełno okienek z reklamami, różnych animacji przedstawiających asortyment sklepu, aktualne promocje i to wszystko naraz. Dobrze, że chociaż główne menu wyszczególniono na niebieskim tle, bo inaczej to chyba bym go nie znalazła w tym bałaganie i chaosie.