Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: neomix.pl
Treść opinii: Chciałem kupić telewizor lcd. Cena była dość dobra, sklep w moim mieście, także zaoszczędziłbym na kosztach wysyłki i mógłbym od razu odebrać. Na stronie była informacja "dostępny od zaraz". Po kliknięciu "kup", zadzwoniłem do sklepu z pytanie, kiedy mogę przyjechać po towar. Okazało się, że nie ma go w magazynie i sprowadzenie telewizora do magazynu potrwa 3-21 dni. Chciałem zrezygnować z zakupu. Okazało się to niemożliwe przez telefon, pani z infolinii poinformowała mnie, że muszę napisać mail. Tak też zrobiłem i rezygnacja odbyła się bez problemu - potwierdzona mailowo i sms-em. Jako powód rezygnacji podałem nieaktualne stany magazynowe i konieczność oczekiwania na towar. Kilka dni później otrzymałem jeszcze mail następującej treści: "Witam. Trudno zapanować , jak się ma 10.000 pozycji do obserwacji. Nikt nie jest w stanie sprawdzić takiej ilości codziennie. Pozdrawiam, Marek K.". Odbieram ten mail bardziej jako pretensje niż wyjaśnienie (którego się nie domagałem). Jakby w treści pan K. dodał "przepraszamy", wyglądało by to lepiej. Strona internetowa sklepu mogła by być bardziej czytelna oceniam ją na +4.