Okaidi

(2.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 10)

Po ponad tygodniu...
Po ponad tygodniu dostałem informacje że zamówienie nie może być zrealizowane. Wcześniej brak jakiegokolwiek kontaktu mailowego oraz odpowiedzi na pytanie co się dzieje z zamówieniem. Najgorszy sklep i obsługa internetowa jaką miałem wątpliwą przyjemność od kilku ostatnich latach.

Niezweryfikowany Klient_NzEf

18.08.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Problem z dodzwonieniem...
Problem z dodzwonieniem się na infolinie, a jak już się uda dowiadujesz się, ze towar nie zostanie wysłany z powodu....... TECHNICZNYCH - zmarnowany mój czas.

Niezweryfikowany Klient_V4zt

19.01.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam. Obsługa...
Nie polecam. Obsługa bez kompetencji, bez podejścia. Powiedzą wszystko,aby tylko sprzedać produkt, przy czym fałszywie śmieją sie w oczy. Stanowczo odradzam!

zarejestrowany-uzytkownik

04.12.2018

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Panie w sklepie...
Panie w sklepie bardzo uśmiechnięte i pomocne, wchodząc do sklepu zakończyły swoje prywatne rozmowy i zainteresowały się tylko moją osobą, bardzo pomocne w poszukiwaniu prezentu dla dziecka. Polecam

zalogowany_użytkownik

03.08.2016

Placówka

Łódź, Karskiego 5

Nie zgadzam się (0)
Wymiana towaru -...
Wymiana towaru - sukienki i koszuli przebiegła bardzo sprawnie i bezproblemowo. Sukienkę wymieniono na większy rozmiar, natomiast gdy nie znaleziono większego rozmiaru koszuli pani ekspedientka była na tyle uprzejma, że zaproponowała poszukanie koszuli w większym rozmiarze w innym sklepie.

zarejestrowany-uzytkownik

31.07.2015

Placówka

Warszawa, Głębocka 15

Nie zgadzam się (1)
W sklepie zmuszony...
W sklepie zmuszony byłem skorzystać z pomocy pracownika, gdyż półki z odzieżą nie były oznakowane i miałem problem z odszukaniem odpowiedniego rozmiaru. Pracownik poprowadził mnie do regału z odzieżą. Pracownik pokazał mi kilka propozycji czekając na moją reakcję. Mając za mało czasu do namysłu podziękowałem za pomoc i oddaliłem się. Pracownik był uprzejmy, w żaden sposób nie naciskał na zakup. Jednak pracownik powinien dać klientowi czas do obejżenia towaru. Bezpośrednia obecność pracownik peszy klienta i wywołuje dyskomfort zakupowy.

Łukasz_1520

10.06.2012

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (1)

Okaidi

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Okaidi?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Po ponad tygodniu...
Po ponad tygodniu dostałem informacje że zamówienie nie może być zrealizowane. Wcześniej brak jakiegokolwiek kontaktu mailowego oraz odpowiedzi na pytanie co się dzieje z zamówieniem. Najgorszy sklep i obsługa internetowa jaką miałem wątpliwą przyjemność od kilku ostatnich latach.