Nowo otwarte muzeum, gdzie oprócz czasowych wystaw jest także muzeum interaktywne. Każdy uczestnik może pokierować statkami lub też uruchomić różne urządzenia. Wszystko jest zachęcające, jednakże minusem jest długi okres oczekiwania na wejście. Jest to wskazane ze względu na wielkość pomieszczenia. Jednakże najgorsze jest podejście pracowników do klientów. Byłem świadkiem, jak jedna z pracowników podniesionym głosem kazała odejść klientom od drzwi wejściowych do muzeum interaktywnego. Przecież mogła to powiedzieć w sposób normalny a nie z wyższością. Wielu osobom nie spodobało się to i wyraziło swoje niezadowolenie. Niestety, ale to jeszcze gorzej poskutkowałao na ową pracownicę. Była niezbyt przyjemna sytuacja. Rozumiem nerwy ale może należy je powstrzymać w stosunku do klientów. Takie podejście nie jest dobrą reklamą dla muzeum.
Nowo otwarte muzeum, gdzie oprócz czasowych wystaw jest także muzeum interaktywne. Każdy uczestnik może pokierować statkami lub też uruchomić różne urządzenia. Wszystko jest zachęcające, jednakże minusem jest długi okres oczekiwania na wejście. Jest to wskazane ze względu na wielkość pomieszczenia. Jednakże najgorsze jest podejście pracowników do klientów. Byłem świadkiem, jak jedna z pracowników podniesionym głosem kazała odejść klientom od drzwi wejściowych do muzeum interaktywnego. Przecież mogła to powiedzieć w sposób normalny a nie z wyższością. Wielu osobom nie spodobało się to i wyraziło swoje niezadowolenie. Niestety, ale to jeszcze gorzej poskutkowałao na ową pracownicę. Była niezbyt przyjemna sytuacja. Rozumiem nerwy ale może należy je powstrzymać w stosunku do klientów. Takie podejście nie jest dobrą reklamą dla muzeum.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.