Żabka

(3.98)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4612 z 7383)

Sklep zarówno w...
Sklep zarówno w środku jak i jego najbliższe otoczenie na zewnątrz było czyste i zadbane. Produkty na półkach oraz roller były uzupełnione. Kawomat był ubrudzony mlekiem. Pieczywo oraz warzywa i owoce były dostępne w dużych ilościach. Pracownik był ubrany w strój firmowy. Pracownik sklepu nie przywitał mnie, ani nie pożegnał werbalnie. Nie zapytał również, czy korzystam z aplikacji żabka. Obsługa była sprawna i szybka.

Klient_xWdlC

12.09.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sklep zarówno w...
Sklep zarówno w środku jak i jego najbliższe otoczenie na zewnątrz było czyste i zadbane. Produkty na półkach oraz roller były uzupełnione. Kawomat był ubrudzony mlekiem. Pieczywo oraz warzywa i owoce były dostępne w dużych ilościach. Pracownik był ubrany w strój firmowy. Pracownik sklepu nie przywitał mnie, ani nie pożegnał werbalnie. Nie zapytał również, czy korzystam z aplikacji żabka. Obsługa była sprawna i szybka.

Klient_xWdlC

12.09.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Czysto, obsługa średnia,...
Czysto, obsługa średnia, często kasjerki są zdenerwowane narzekają na wolny komputer przy kasie. Dobre Hot dogi i kawa.

Wot3k

12.09.2024

Placówka

Kielce, Leszczyńska 69A

Nie zgadzam się (0)
Wysokiej jakości produkty,...
Wysokiej jakości produkty, atrakcyjne ceny. Można szybko i bezproblemowo zrobić zakupy.

Klient_dR9YT

10.09.2024

Placówka

Warszawa, ul. Okrzei 1

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na wysokim...
Obsługa na wysokim poziomie. Sprzedawcy mili i pomocni. Czas obsługi szybki, brak kolejki. Oferta szeroka, z uwagi na rozmiar żabki jest w niej wiele artykułów. Na sali sprzedaży jak i przy kasie czysto i schludnie.

Placówka

Sosnowiec, Małobądzka 4a

Nie zgadzam się (0)
Dzień dobry, kilkukrotnie...
Dzień dobry, kilkukrotnie robiłam zakupy w Żabce znajdującej się na ulicy Polna 28 i pisze z nietypową sprawą, ponieważ zauważyłam, że Szefowa tej o to żabki była pod wpływem alkoholu i nie była to jedna taka sytuacja, tylko było takich kilka. Więc proszę aby coś z tym zrobić, ponieważ nie jest to normalne zachowanie. Pozdrawiam.

AgaAguś

07.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Polecam. Miła obsługa,duży...
Polecam. Miła obsługa,duży asortyment. Pyszne hot dogi :D

Bartiooo

07.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo super oferty
Bardzo super oferty

Bartiooo

07.09.2024

Placówka

Andrychów, Włókniarzy 18

Nie zgadzam się (0)
W sklepie wielokrotnie...
W sklepie wielokrotnie można było słyszeć plotki na temat innych klientów. Brak odpowiedniej organizacji pracy. Brak cenowek odpowiednich przy produktach. Brak zapytania o kartę klienta. Pani pracująca tam wiele razy myślami gdzie indziej. Właściciel bardzo arogancki i niemiły.

Mimi666

06.09.2024

Placówka

Gdynia, Ateny 17

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałam przywitana, towar na półkach był uzupełniony i ułożony, w sklepie było czysto a ekspedientka była odpowiednio ubrana oraz miała znacznik z imieniem. Przy kasie pani zapytała o aplikację i poleciła mi ściągnięcie jej, wizytę wspominam miło i na pewno będę tam wracać

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Często zdarzają się...
Często zdarzają się błędy przy promocji jak kupisz dwa produkty to drugi taniej - kasują po normalnej cenie. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pracownik obsługi klienta...
Pracownik obsługi klienta powitał mnie miłym dzień dobry, zapytał o aplikację żabki ale nie zachęcił do pobrania jej, nie został mi również polecony produkt więc brakowało mi aktywnej sprzedaży, nie podano mi kwoty do zapłaty określając w złotych i groszach, było powiedziane do widzenia.

LauraBryjak_V97f

05.09.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Spotkałem się wielokrotnie...
Spotkałem się wielokrotnie w sklepach Żabka z nieuprzejmością i odmową realizacji bonów towarowych Żabka.

Tommy Leeasy

05.09.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zakupy w Żabce...
Zakupy w Żabce to szybka i wygodna opcja na załatwienie codziennych potrzeb. Obsługa była uprzejma i skuteczna, co sprawiło, że zakupy poszły sprawnie, nawet przy większej liczbie klientów. Mimo kompaktowej przestrzeni, produkty były dobrze rozmieszczone, a półki uporządkowane. Sklep oferował wszystko, czego można potrzebować "na szybko" – od świeżych kanapek po drobne artykuły spożywcze. Całość miała przyjemny, lokalny klimat, idealny na szybkie, codzienne zakupy w biegu.

nnanulka

05.09.2024

Placówka

Łódź, ul. Legionów 18

Nie zgadzam się (0)
Miła i pomocna...
Miła i pomocna obsługa. Zawsze potrafią doradzić klientowi ,przygotowany posiłek jest ciepły,smaczny i świeży. Żabka pomocny sklep jeśli klient się śpieszy i potrzebuje przekąski na szybko.

Klient_rv5HV

03.09.2024

Placówka

Świdnica, ul. Łukowa 1

Nie zgadzam się (0)
Żabka zadbana i...
Żabka zadbana i zatowarowana dostępne wszystkie dania na ciepło. Świeże pieczywo oraz dostępność różnego rodzaju warzyw. Bardzo miła obsługa.

Tasiaxo

02.09.2024

Placówka

Kielce, 1 Maja 192

Nie zgadzam się (0)
Żabka to idealne...
Żabka to idealne miejsce na szybkie zakupy! Sklep jest zawsze dobrze zaopatrzony, a produkty są świeże i w atrakcyjnych cenach. Obsługa jest uprzejma, pomocna i zawsze stara się, aby zakupy przebiegały sprawnie. Duży plus za dogodną lokalizację i długie godziny otwarcia, co pozwala na zrobienie zakupów o każdej porze dnia. Cenię również różnorodność asortymentu oraz częste promocje, które pozwalają zaoszczędzić. To sklep, do którego chętnie wracam!

Mnaczk

02.09.2024

Placówka

Sieradz, Polna 11B

Nie zgadzam się (0)
Dobra obsługa.
Dobra obsługa.

Klient_PEB0o

02.09.2024

Placówka

Warszawa, Rakowska 8

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w sklepie Żabka, zauważyłem, że sklep był dobrze utrzymany, a czystość i przyjemny zapach na pewno umilały zakupy. Niestety, pojawiły się pewne luki w zatowarowaniu, co utrudniało znalezienie niektórych produktów. Przy kasie, kasjer nie wspomniał o programie lojalnościowym oraz o promocjach. Dodatkowo, zabrakło hot dogów, a ekspres do kawy był niesprawny, co ograniczyło dostępność popularnych przekąsek i napojów na ciepło. Te aspekty, niekorzystnie wpłynęły na robione przezemnie zakupy.

Suminson

01.09.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na odpowiednim...
Obsługa na odpowiednim poziomie, podoba mi się dostęp do różnych artykułów spożywczych, które są na bieżąco uzupełniane.

Klient_5mDdr

01.09.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Żabka

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Żabka?

Ktoś 13 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Sklep zarówno w...
Sklep zarówno w środku jak i jego najbliższe otoczenie na zewnątrz było czyste i zadbane. Produkty na półkach oraz roller były uzupełnione. Kawomat był ubrudzony mlekiem. Pieczywo oraz warzywa i owoce były dostępne w dużych ilościach. Pracownik był ubrany w strój firmowy. Pracownik sklepu nie przywitał mnie, ani nie pożegnał werbalnie. Nie zapytał również, czy korzystam z aplikacji żabka. Obsługa była sprawna i szybka.
Zgadzasz się?